Gå til innhold

Fliser eller malte flater på bad?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal pusse opp badet, og vurderer nå om jeg skal ha fliser over alle veggene, eller om jeg skal fliselegge bare dusjnisjen og gå for malte flater på resten. Pris er ikke egentlig så viktig, jeg er mest opptatt av det estetiske og praktiske. Noen som har noen formening eller noen tanker som kan hjelpe meg å velge?

Anonymkode: 2e328...13d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi renoverte nylig badet, og gikk for store terrazzofliser i våtsonen og våtromsplater på vegg (malt i en veldig fin blåfarge fra Jotun) - angrer ikke et sekund, det ble SÅ fint. Er så lei av flis og fugevask, så for oss passet det perfekt!

Anonymkode: 8660d...484

• Liker 3
  • 2 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.11.2021 den 18.45):

Vi renoverte nylig badet, og gikk for store terrazzofliser i våtsonen og våtromsplater på vegg (malt i en veldig fin blåfarge fra Jotun) - angrer ikke et sekund, det ble SÅ fint. Er så lei av flis og fugevask, så for oss passet det perfekt!

Anonymkode: 8660d...484

Takk for innspill :)

Andre som har noen tanker? :)

Anonymkode: 2e328...13d

Skrevet

Jeg er også møkka lei flisefuger….neste gang går jeg for helsveist vinyl!

Skrevet

Jeg skal ha fliser på gulvet og baderomsplater på veggene. Har pusset opp ett bad, og likte det så godt at det blir likt :). Kanskje litt andre baderomsplater. Har igjen en del fliser, så bruker det opp :)

Skrevet

Vi brukte baderomspanel på alle veggene og er veldig fornøyd med det! Har belegg på gulv :) 

Anonymkode: a563c...6c6

Skrevet

Jeg skal ha baderomsplater når jeg skal pusse opp badet.

Skrevet

Ikke fliser.

Mye vedlikehold og vask hvertfall hvis dusjen skal være rett på gulvet.

Anonymkode: 2c7e8...891

• Liker 1
Skrevet

Fliser ser penest ut og er langt mer holdbart. 

Anonymkode: 2e199...d96

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...