Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

HVordan får jeg det ut??

Jeg hører det romsterer inni der men det vil ikke ut uansett hva jeg gjør. :frustrert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

q-tips/strikkepinne? :P

Men stikk lillefingeren inn og grav igjen ikke gi deg til nisseriet er ute!

Gjest Madeline
Skrevet (endret)
q-tips/strikkepinne? :P

:fy_fy: For all del, ikke stikk q-tips eller srikkepinner inn i øret. Det kan gjøre mer skade enn nytte. Det er forferdelig med vann i øret, men det pleier å komme ut av seg selv. Sist jeg hadde vann i øret så rant det ut om natta da jeg lå på det øret som det var vann i.

Endret av Hannen
Gjest øre pia
Skrevet

plaget med det der jeg...

kjøpte med noe alkhol greier i usa som man drypper i øret og etter en liten stund så bare renner alt ut.. kanskej de har noe lignende på apoteket her i norge- het noe slikt som swimmers ear eller lig.

eller du kan hinke på motsatt bein (høyre øre - venstre bein) og gjespe mens du vrikler kjeven til side. det bruker også å fungere... ettersom man ser litt små toillat ut så kan det være lurt å stille seg litt for seg selv.

Skrevet

Kjøpte noe greier på apoteket jeg som fjernet vann og voks i øret. Tror det het røvax eller no.

Stikk for all del ikke noe langt inn i øret, det kan gjøre skade. Husker en gang en tidlig morra hvor jeg sto med qtipsen i øret og åpna badeskapet samtidig, det endte med at badeskapet slo inn i øret på meg og dytta qtipsen laaangt inn. Hadde vondt i to måneder etterpå. Ikke følte jeg meg spesielt lur heller :sjenert:

Skrevet
ettersom man ser litt små toillat ut så kan det være lurt å stille seg litt for seg selv.

Sånn cirka en meter bortenfor alle andre? :ler:
Skrevet

Det skjer med meg hver gang jeg er i dusjen. Hva med å lene hodet fram og tilbake i raske bevegelser? Selv om det ser litt pussig ut, hjelper det garantert. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...