Gjest Hel Skrevet 6. oktober 2005 #1 Skrevet 6. oktober 2005 HVordan får jeg det ut?? Jeg hører det romsterer inni der men det vil ikke ut uansett hva jeg gjør.
Gjest gjest1 Skrevet 6. oktober 2005 #2 Skrevet 6. oktober 2005 q-tips/strikkepinne? Men stikk lillefingeren inn og grav igjen ikke gi deg til nisseriet er ute!
Gjest Madeline Skrevet 6. oktober 2005 #3 Skrevet 6. oktober 2005 (endret) q-tips/strikkepinne? For all del, ikke stikk q-tips eller srikkepinner inn i øret. Det kan gjøre mer skade enn nytte. Det er forferdelig med vann i øret, men det pleier å komme ut av seg selv. Sist jeg hadde vann i øret så rant det ut om natta da jeg lå på det øret som det var vann i. Endret 6. oktober 2005 av Hannen
Gjest øre pia Skrevet 6. oktober 2005 #4 Skrevet 6. oktober 2005 plaget med det der jeg... kjøpte med noe alkhol greier i usa som man drypper i øret og etter en liten stund så bare renner alt ut.. kanskej de har noe lignende på apoteket her i norge- het noe slikt som swimmers ear eller lig. eller du kan hinke på motsatt bein (høyre øre - venstre bein) og gjespe mens du vrikler kjeven til side. det bruker også å fungere... ettersom man ser litt små toillat ut så kan det være lurt å stille seg litt for seg selv.
Gjest gjest1 Skrevet 6. oktober 2005 #5 Skrevet 6. oktober 2005 Kjøpte noe greier på apoteket jeg som fjernet vann og voks i øret. Tror det het røvax eller no. Stikk for all del ikke noe langt inn i øret, det kan gjøre skade. Husker en gang en tidlig morra hvor jeg sto med qtipsen i øret og åpna badeskapet samtidig, det endte med at badeskapet slo inn i øret på meg og dytta qtipsen laaangt inn. Hadde vondt i to måneder etterpå. Ikke følte jeg meg spesielt lur heller
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2005 #6 Skrevet 6. oktober 2005 ettersom man ser litt små toillat ut så kan det være lurt å stille seg litt for seg selv. ← Sånn cirka en meter bortenfor alle andre?
Tusseline Skrevet 6. oktober 2005 #7 Skrevet 6. oktober 2005 Det skjer med meg hver gang jeg er i dusjen. Hva med å lene hodet fram og tilbake i raske bevegelser? Selv om det ser litt pussig ut, hjelper det garantert.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå