AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #1 Skrevet 6. november 2021 Prøver å utvide nettverket mitt og selv om kontrakten snart går ut kunne jeg tenkt meg å holde kontakten med noen av kollegaene. Er det innafor å legge til på Facebook? Er ei som har lagt til meg og jeg syntes det var hyggelig. Vi er ca 20 på avd. Bør jeg legge til alle eller bare de fire fem jeg prater mest med? Eller ingen, iom at jeg har et kort vikariat. Anonymkode: 8f7b2...a0e
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #2 Skrevet 6. november 2021 Tips dem heller om Kvinneguiden, så kan dere holde kontakten her. Anonymkode: 9f899...b46
Gjest Elder Millennial Skrevet 6. november 2021 #3 Skrevet 6. november 2021 Jeg har jobbet på samme plassen i snart ti år og er ikke venn med alle en gang😅 Noen er flinke å legge til folk og noen er som meg😬😅🙈 Jeg sier sjelden nei til en venneforespørsel da, men sender aldri🙈 Hvis du vil utvide nettverket ditt så må det jo være i orden å sende til de du er interessert i å ha kontakt med? Det verste som kan skje er at noen ikke godtar forespørselen 🤷♀️
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #4 Skrevet 6. november 2021 Jeg legger alltid til de jeg snakker mest med på jobben, har ikke noe å si om de er i vikariat eller fast. ☺️ Kan legge til på LinkedIn først, og så eventuelt på facebook Anonymkode: d7b46...27c 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #5 Skrevet 6. november 2021 Facebook er litt 2010. Flere år siden jeg har lagt til noen der 🤣 Anonymkode: c8d26...ad1 1
Gjest Hottentått Skrevet 6. november 2021 #6 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Facebook er litt 2010. Flere år siden jeg har lagt til noen der 🤣 Anonymkode: c8d26...ad1 Okei, hva er 2021 da? Snap? Mange som syns 2010 fortsatt funker fett 😁
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #7 Skrevet 6. november 2021 Alle bruker sosiale medier ulikt. Jeg bruker linkedin for nettverking via jobb. Facebook for nettverking sosialt. Jeg går igjennom venneliste omtrent årlig, og sletter alle jeg ikke lengre har noe særlig kontakt med. hvorvidt du er vi vikariat eller ikke synes jeg er ubetydelig, det spørs heller hvor mye du faktisk prater med kollegene og hva som er naturlig. Jeg er fast ansatt (halvt år som vikar, og nå halvt år som fast) og har svært få kolleger på facebook, fordi jeg generelt ikke prater så mye med dem på jobb, og ikke møter dem ellers. Har flere kolleger som kontakter på linkedin istedet. Men om du og dine kolleger, og i din bransje bruker facebook som profesjonelt nettverk, så er det sikkert greit legge dem til. Anonymkode: 0dba8...c00 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #8 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Facebook er litt 2010. Flere år siden jeg har lagt til noen der 🤣 Anonymkode: c8d26...ad1 Er vel mer litt 2006-2008, for ikke de helt smarteste i saueflokken. det har vel begynt å gå opp for de fleste nå hvor dumt dette er tydeligvis. Eller er det mange som fortsatt oppdaterer middagen sin av de du omgås med, eller gjør du det selv? Hvis ikke ser du vel hvor dumt det alltid har vært og hvor dum andre har syns du har vært, og ledd av deg bak din rygg 😂 Anonymkode: 83b33...b91 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #9 Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Er vel mer litt 2006-2008, for ikke de helt smarteste i saueflokken. det har vel begynt å gå opp for de fleste nå hvor dumt dette er tydeligvis. Eller er det mange som fortsatt oppdaterer middagen sin av de du omgås med, eller gjør du det selv? Hvis ikke ser du vel hvor dumt det alltid har vært og hvor dum andre har syns du har vært, og ledd av deg bak din rygg 😂 Anonymkode: 83b33...b91 Lol ok Anonymkode: af429...d5e
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #10 Skrevet 7. november 2021 Føler Facebook er ganske lavterskel å legge til folk på. Kanskje det er forskjellig i ulike aldersgrupper da, men det er vanlig å ha flere hundre venner (noen har opp mot 1000) på Facebook. Så tror ikke de blir fornærmet altså. Spesielt siden du vil utvide kretsen din så er det helt sikkert innafor å i alle fall legge til de du prater mest med. Hvis det er noen du har snakket veldig lite med, kan det være de synes det blir litt rart da. Anonymkode: 9af0f...4de 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå