Gjest Jaconandersen Skrevet 6. november 2021 #1 Skrevet 6. november 2021 (endret) Jeg mener at det var en stor feil at kvinner fikk stemmerett. Det gikk fint frem til 60- og 70-tallet, men etter det ble det virkelig et problem for landet. Når feminismen ble for alvor fremmet av eliten og at alle kvinner skulle i arbeid. Ble det født færre barn. Gjennom at kvinner fikk mindre tid og energi til å få barn, samt at kvinner konkurrerer med menn om arbeid og utdanninger, noe som gjør mennene mindre attraktive og derfor at færre parforhold blir stiftet. Det blir en konkurranse mellom flere individer, det betyr at flere faller utenfor. Når kvinner stemmer og kommer i ledende posisjoner, så oppfører de seg etter deres natur. På noen områder er det positivt, mens på andre er det negativt. De negative konsekvensene er økt innvandring, siden kvinnene synes synd i dem, som fører til høyere konkurranse om arbeid og utdanning, noe som fører til at flere faller utenfor. Økt heterogenitet/mangfold skaper konflikter, hat og det som verre er. Heterogeniteten innad i den norske befolkningen er den verste forbannelsen som noen gang har skjedd i området kalt Norge. Av natur føyer kvinner seg for dem de tenker er over dem, de bøyer seg for FN (diktaotrer i den tredje verden styrer FN), for EU og for andre. De kjemper ikke for nasjonens interesser. Det er en stor grunn til at kvinnelig lederskap over tid er uheldig, fordi de føyer seg og ikke ønsker konflitker. Av og til er konflitker nødvendig. Det samme ser vi i den norske kirke, der de etter kvinner utgjorde en større del av prestene, så velger de å heller føye seg etter media og makten, heller enn å følge religionen. Kvinnelig stemmerett var den verste feilen Norge og vesten gjorde. Da skulle de heller gitt opp demokratiet og gått tilbake til monarkiet. Endret 6. november 2021 av Jaconandersen
stan Skrevet 6. november 2021 #2 Skrevet 6. november 2021 Alminnelig stemmerett var en tabbe. Tenke seg til at vi begge har like mye å si for hvem som styrer landet. 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #3 Skrevet 6. november 2021 Jaconandersen skrev (3 minutter siden):Når feminismen ble for alvor fremmet av eliten og at alle kvinner skulle i arbeid. Ble det født mindre barn. Har vekten til nyfødte barn blitt lavere? Anonymkode: 013bd...ddc
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #4 Skrevet 6. november 2021 Kvinner var skeptisk til slikt før. Anonymkode: 99b42...adc
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #5 Skrevet 6. november 2021 Har vettet blåst bort Anonymkode: d5231...248 2
Ost Skrevet 6. november 2021 #6 Skrevet 6. november 2021 Leste trådtittelen men ikke innlegget. Så det var mye tekst, antar det meste var oppgulp man angret på å ha lest i ettertid. 7
Vaffelhunden Skrevet 6. november 2021 #7 Skrevet 6. november 2021 Savner republikken, jeg. Der patrisiene fikk bestemme i fred, mens plebeiene og andre undermennesker holdt seg med sitt. 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #8 Skrevet 6. november 2021 Allmenn stemmerett er en tabbe. Tenk at folk som tror de kan snakke med dyr, at jorda er flat og at verden styres av reptiler fra verdensrommet har lov til å være med å bestemme hva vi skal prioritere i samfunnet. Galskap. Anonymkode: a5faa...9ba 1
Ichiko Skrevet 6. november 2021 #9 Skrevet 6. november 2021 3 minutter siden, stan said: Alminnelig stemmerett var en tabbe. Alt gikk galt siden kreti og pleti begynte å legge seg borti samfunnsstyringen, og med det ødelegge for det arbeid vi høyvelbårne fra de beste familier har utført gjennom tidene. Det er en grunn til at vi har visdomsord som "den Gud har gitt et embede har han også gitt visdom" og "skomaker bli ved din lest". Alt var bedre før, da allmuen visste hva som var deres plass og holdt seg der. 1
Gjest Jaconandersen Skrevet 6. november 2021 #10 Skrevet 6. november 2021 (endret) Jeg tror det hadde gått bra selv om alle menn hadde stemmerett. Siden de ikke føyer seg så lett og har mindre uheldig/uhensiktsmessig medfølelse. Endret 6. november 2021 av Jaconandersen
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #11 Skrevet 6. november 2021 Jaconandersen skrev (1 minutt siden): Jeg tror det hadde gått bra selv om alle menn hadde stemmerett. Siden de ikke føyer seg så lett og uheldig/uhensiktsmessig medfølelse. Ja, de fleste menn stemmer det jeg stemmer, så det tror jeg også ville gått bra, for da ville de jeg er enige med ha sittet ved makten. Sånn det er nå er slik det går når kvinner har stemmerett, da kommer de jeg ikke er enige med til makten. Slikt burde faktisk ikke være lov, for det sårer følelsene mine. Anonymkode: 99b42...adc 3
Gjest Jaconandersen Skrevet 6. november 2021 #12 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, de fleste menn stemmer det jeg stemmer, så det tror jeg også ville gått bra, for da ville de jeg er enige med ha sittet ved makten. Sånn det er nå er slik det går når kvinner har stemmerett, da kommer de jeg ikke er enige med til makten. Slikt burde faktisk ikke være lov, for det sårer følelsene mine. Anonymkode: 99b42...adc Det som er bra for folket vil skje, dersom de jeg er enig med får makten. Det er slik det er.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #13 Skrevet 8. november 2021 Jaconandersen skrev (På 6.11.2021 den 19.38): Det som er bra for folket vil skje, dersom de jeg er enig med får makten. Det er slik det er. Sånn at landet kan styres av slike "menn" som deg, som ikke evner å ta ansvaret for sin egen tilkortkommenhet, men må legge skylda på kvinner? Don't think so. Anonymkode: 184c1...930 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå