Gå til innhold

Tror du at dine barn kommer til å le like mye av din stil som du lo av mamma og pappas 80-tallsstil i ettertid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det uuungåelig? Eller har du sikret deg et godt ettermæle?

Anonymkode: 501e8...cc9

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn vil det alltid være.

Anonymkode: bb152...8e4

• Liker 1
Skrevet

Ingen som ler av 80-tallet. Det var jo menneskehetens ultimate høydepunkt, siden har det bare gått nedover. 

• Liker 6
Skrevet

80-tallet var ikke latterlig. 80-tallet var kult.

538D5BEA-160A-4AAB-8D7F-6F545EE1E534.jpeg

Anonymkode: 71f12...3d8

• Liker 7
Skrevet

Kul 80-talls stil.

D17451BC-B00B-4A8A-AD9F-340E919E3F37.jpeg

• Liker 5
Skrevet

Den gangen menn var menn. Før kjønnløs mote og androgynitet tok over.

342FF285-7A1B-42E5-BE6F-402F2FB72888.jpeg

• Liker 4
Skrevet

80-tallsmote er latterlig. Og jeg var voksen på 80-tallet.

Anonymkode: 323bc...17f

• Liker 1
Skrevet

Var det noen som faktisk gikk kledd slik i lille Norge på 80-tallet? Mamma og pappa kledde seg noenlunde ordinært. Ikke noe dressbukser, skjorter og bukseseler. Mer dongeri, t-skjorter osv. 

Anonymkode: 80f6f...6c0

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Kul 80-talls stil.

D17451BC-B00B-4A8A-AD9F-340E919E3F37.jpeg

Ts her

Jeg er helt enig i at Crockett og Tubbs var kule. Men jeg tenkte ikke det i 1998. 80-tallet fremkalte latter i enhver samtale på den tiden. Rart at vi ikke skjønte 80-tallet var sammensatt det også. Kornvarer kult, noe var teit. 

• Liker 2
Skrevet

De som er barn av de folka som var unge på 80-tallet, kopierer jo foreldrenes 80-tallsstil og blander det med 70-tallsstil og 90-tallsstil i en eneste syk og jævlig miks: 70-talls burugle-strikkevest sammen med 80-talls lyseblå, posete jeans og 90-talls blomstrete topp i jordfarger.

Anonymkode: 5a1a1...077

• Liker 3
Skrevet

De buksene som folk går med nå, kommer de nok selv til å le av om noen år. Tenker både på mum jeans, og tights som avslører absolutt alt. 

Anonymkode: bccce...523

• Liker 3
Skrevet

Det fleste ting kommer igjen og igjen, så det er strengt ikke noe å le av fordi det plutselig kanskje kommer tilbake i motebildet og de begynner å gå med det igjen.

Nå ser jeg jo unge folk gå med det jeg gikk med det jeg gikk i da jeg var tenåring på 90-tallet.

Så de ler nok ikke av det, men synes det er kult og vil gjerne gå med det. Jeg skjønner ikke hvorfor, men i den alderen er det for mange veldig viktig å passe inn og sånn har det egentlig alltid vært.

Anonymkode: 1d558...17f

• Liker 1
Skrevet

Jeg lo litt av pappas 80-tallsstil fordi mannlig mote var OTT i det tiåret. Han hadde striper, hockey-sveis og gikk i neonfarger. Moren min sin stil fra samme periode elsker jeg! Hun var kulere enn pappa, hun så ut som Belinda Carlisle i 1986. Alt er kult med denne looken. Skulle ønske at hun tok vare på noen av klærne. 

Anonymkode: e4166...1bc

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Den gangen menn var menn. Før kjønnløs mote og androgynitet tok over.

342FF285-7A1B-42E5-BE6F-402F2FB72888.jpeg

Haha, vet ikke om du er ironisk, men androgyn mote VAR 1980-tallet for menn. Sminke, langt hår, blonder og blusen til kjæresten.  

image.png

Anonymkode: e4166...1bc

• Liker 10
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg har aldri ledd av stilen til mine foreldre. 

Skrevet (endret)

Nei.

Min tenåringsdatter digger stilen min,og har tatt etter meg.

Emo stil,med bare svarte klær.

Jeg har begynt å bruke litt farger igjen men føler meg mest komfortabel med svart,ettersom det er det jeg har brukt i så mange år nå.

Min mor har bestandig hatt kjærringstil,noe jeg ikke liker.

Jeg kler meg mere 'ungt',er litt stuck når det kommer til klesveien,jeg:fnise:føler meg nok yngre enn mine 41 år🤪

Liker ikke å kle meg i bluser,osv. Liker bedre ettersittende topper,gensere og trange bukser/jeans.

Endret av flusa
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.11.2021 den 17.37):

Er det uuungåelig? Eller har du sikret deg et godt ettermæle?

er premisset for å svare på dette spørsmålet at man er født et bestemt år? Jeg vet ikke om du har oppfattet det, men KG har vi hatt siden 2004, så her finner du medlemmer i alle aldre,  fra tenåringer til langt oppi pensjonsalder. Virker som noen tror at alle på KG er 27. Mine foreldre f.eks hadde ikke spesielt komisk 80-tallsstil, men du skulle sett dem på 60- og 70-tallet...

Anonymkode: 185a8...810

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...