Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det lurer jeg på. Etter å ha avsluttet et forhold til en mann som sier han er glad i meg, uten at en celle i kroppen min føler det, eller føler at han mener det. Jeg skjønner ikke helt hva som gjør at det ble sånn. 

Anonymkode: 41984...27b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At han respekterer meg. HØRER meg, tenker på meg, ØNSKER å være med meg og viser det. 

Et forhold er en jobb og et samarbeid de fleste ikke forstår tyngden av, har jeg skjønt.. 

Anonymkode: d3ff3...9ee

• Liker 1
Skrevet

Han viser det, med handlinger, og han sier det med ord.

Han lytter når jeg snakker. Spør meg hvordan jeg har det, og er interessert i svaret. Han respekterer meg og min mening. Han er kosete, slik jeg også er, og han gjør alt han kan for at jeg skal føle meg elsket hver dag. Jeg gjør det samme tilbake. Det er noe helt annet enn andre forhold jeg har vært i :)

Anonymkode: 80a9c...390

• Liker 2
Skrevet

Han både viser det og sier det med ord. Jeg kjenner kjærligheten hans og respekten.  Han gjør små ( og store) ting i hverdagen, er god på kommunikasjon og er oppriktig interessert. han tar ikke ting som en selvfølge og han er flink til å be om unnskyldning om han føler at han har sagt noe galt. ( tar sin tid å bli kjent) 

Og jeg andre veien. Tror vi er jevnt over like interessert i hverandre, det er ikke skeivt fordelt i kjærligheten til hverandre. Det var det med eksen min, og med eksen hans. Har det så utrolig godt og det er fantastisk å vite at man er elsket og at det er rom for å være seg selv. 

Anonymkode: cf860...9e3

• Liker 1
Skrevet

Er ikke elsket av noen. Damene liker bare chads. Snille menn som meg er dømt til å aldri få fitte…

Anonymkode: eb202...f1c

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ja, det lurer jeg på. Etter å ha avsluttet et forhold til en mann som sier han er glad i meg, uten at en celle i kroppen min føler det, eller føler at han mener det. Jeg skjønner ikke helt hva som gjør at det ble sånn. 

Anonymkode: 41984...27b

Her er det nok du som er problemet. Om noen sier at de er glad i deg, men du bare «føler det ikke» så er jo ikke motparten det er noe i veien med. 

Og når det gjelder selve spm så er jeg mann så jeg har ikke så stort behov for å «føle» at noen elsker meg. Holder at jeg vet det. Ingen vits å kaste bort tid på for mye tenking og føling.

Anonymkode: 0758b...e50

Skrevet

Mannen min viser sånn omtanke for meg at jeg virkelig kjenner at han elsker meg. Jeg føler at han ser meg, og at han ønsker å sørge for at jeg har det godt❤️ 

Anonymkode: ce573...b5d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...