AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #1 Skrevet 6. november 2021 Hei, jeg er 34 år og arbeidsløs. Jeg har hull i CVen på 10 år, men har lyst til å komme inn i arbeidslivet. Jeg har bachelor i samfunnsfag og juss. Jeg har også truckførerlappen. Det jeg ønsker er tips til stillinger jeg kan søke. Jeg trenger også tips til hva jeg bør skrive i de konkrete stillingsannonsene. Slik jeg ser det så bør jeg satse på offentlige jobber hvor de tar inn folk med store CV-hull til intervju. Anonymkode: 0ff6c...50a
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #2 Skrevet 6. november 2021 Jeg tar hva som helst. Men jeg trenger hjelp både til å finne stillinger og å skrive søknader. Å bare gi meg 1000 stillinger å søke på hjelper selvsagt heller ikke. Jeg trenger et overkommelig antall stillinger jeg kan skrive søknader til. Og jeg trenger de stillingene hvor det er størst sjanse for å få jobb med enormt hull i CVen. Å skrive 1000 søknader på stillinger som aldri kommer til å ansette meg, er selvsagt ikke produktivt. TS Anonymkode: 0ff6c...50a
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #3 Skrevet 6. november 2021 Bare måten du skriver på i hovedinnlegget gjør at jeg ikke er fryktelig frista til å hjelpe. «Hjelp meg å få jobb. Bor i Oslo». Er det sånn du ber folk hjelpe deg? Hvis du virkelig ønsker jobb så må du gjøre en innsats selv. Skriv ned hva som er dine beste kvaliteter, interesseområder og bakgrunn. Hvordan er du som person? Ekstrovert? Introvert? Det har litt å si når du skal finne ut av hva du vil jobbe med. Har du noen tidligere jobberfaring? Jeg kjenner deg selvsagt ikke, men du virker litt direkte og «uhøflig». Kanskje ikke service er det beste? (Tar jeg feil, så beklager jeg det, men jeg leser mye mellom linjene, da jeg jobber innen tekst og formidling). Ellers ville jeg googlet masse, gått på Nav, tatt kontakt med et bemanningsbyrå, lest meg opp til hvordan man skriver en god CV og søknad, eller spurt noen du kjenner. Det er ikke lett for oss vilt fremmede å hjelpe deg, og jeg håper virkelig ikke du forventer det (som det virker som du gjør). Anonymkode: 3f635...684 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #4 Skrevet 6. november 2021 Så på bussen i dag reklame for en jobbsøkerdag innen hotell/reiseliv: https://www.nhoreiseliv.no/om-oss/kampanjesider/Jobbsokerdagen-Oslo/. De trenger mange folk nå. Kanskje det kan være noe. Anonymkode: 50051...dc8 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #5 Skrevet 6. november 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Så på bussen i dag reklame for en jobbsøkerdag innen hotell/reiseliv: https://www.nhoreiseliv.no/om-oss/kampanjesider/Jobbsokerdagen-Oslo/. De trenger mange folk nå. Kanskje det kan være noe. Anonymkode: 50051...dc8 Takk, har meldt meg på nå. TS Anonymkode: 0ff6c...50a
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #6 Skrevet 6. november 2021 Kanskje vaktmester eller vaskedame? Noen må ta lavstatusyrker. Anonymkode: 1643c...6f8
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #7 Skrevet 6. november 2021 Det er mange jobber i nav som rådgiver. perfekt for deg som har juss og samfunnsfag. Anonymkode: baedb...528
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #8 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det er mange jobber i nav som rådgiver. perfekt for deg som har juss og samfunnsfag. Anonymkode: baedb...528 Bortkastet tid for ts å søke dette, utrolig mange om beinet og med 10 års hull i cven uten relevant erfaring kommer man ikke igjennom nåløyet. Særlig i Osloområdet. Søkte selv på NAV stilling i en mindre by, var 120 søkere. Anonymkode: a1e01...dbd
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #9 Skrevet 6. november 2021 Onlyfans/online stripper Anonymkode: a7b0b...019
Mariell1995 Skrevet 6. november 2021 #10 Skrevet 6. november 2021 Har du lappen? Hvis ja, så tror jeg at jeg vet om en jobb du kan få! Som servicetekniker i et alarmselskap :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå