gullfugl Skrevet 6. november 2021 #1 Skrevet 6. november 2021 Jeg ville kjøpt meg ny enebolig. Gitt bort penger til min nærmeste familie. Gitt litt til en organisasjon jeg støtter. Gått ned i stilling. Levd et liv uten økonomiske bekymringer.. Måtte vært fint 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #2 Skrevet 6. november 2021 pusset opp leilighet og kjøpt ny bil Anonymkode: cfb18...4ed 2
Gjest O.G. Skrevet 6. november 2021 #3 Skrevet 6. november 2021 gullfugl skrev (14 minutter siden): Jeg ville kjøpt meg ny enebolig. Gitt bort penger til min nærmeste familie. Gitt litt til en organisasjon jeg støtter. Gått ned i stilling. Levd et liv uten økonomiske bekymringer.. Måtte vært fint Overhodet ingenting utover å leve som vanlig.
Celtic Heart Skrevet 6. november 2021 #4 Skrevet 6. november 2021 Gjort ferdig huset mitt og kjøpt meg feriehus i utlandet. 1
gullfugl Skrevet 6. november 2021 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2021 1 minutt siden, Celtic Heart said: Gjort ferdig huset mitt og kjøpt meg feriehus i utlandet. Feriehus står på listen min også. Men jeg ville vært redd for å bruke opp pengene. Jeg hadde nok vært veldig forsiktig etter investering av enebolig.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #6 Skrevet 6. november 2021 Større bolig, pusset opp, litt til veldedighet og jobbet redusert. Anonymkode: 64e38...008 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #7 Skrevet 6. november 2021 Fått en verdig død, og så testamentert resten til utvalgte familiemedlemmer Anonymkode: f30cb...567 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #9 Skrevet 6. november 2021 10 mill ville jeg brukt på å nedbetale gjeld og kjøpe ny leilighet. 5 mill ville jeg investert i diverse fond. Anonymkode: a7e29...2b9 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #10 Skrevet 6. november 2021 Kjøpt meg et lite hus og ny bil, og putta en del i fond. Og tatt meg fri fra jobb i ett år for å reise. Ville vært å være forsiktig med å bruke for mye av pengene. Anonymkode: de932...906 4
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #11 Skrevet 6. november 2021 Solgt huset og kjøpt et mindre og sagt opp jobben. Anonymkode: 4fd59...fd2 5
drue Skrevet 6. november 2021 #12 Skrevet 6. november 2021 Jeg ville studert medisin. Det som stopper meg nå er økonomi. 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #13 Skrevet 6. november 2021 Umiddelbart pensjonert meg. Er 35 år. Brukt pengene på leiligheter i Oslo, og leid dem ut. Lever godt på leieinntektene livet ut. Hadde brukt mest mulig tid på å reise. Trenger på ingen måte noen luksusferier. Trives godt i lugubre hoteller. Kunne tenke meg å se alle verdens land. Finnes ingen områder i verden som jeg ikke er nyskjerrig på. Anonymkode: 994d7...fa3 4
Celtic Heart Skrevet 6. november 2021 #14 Skrevet 6. november 2021 gullfugl skrev (2 minutter siden): Feriehus står på listen min også. Men jeg ville vært redd for å bruke opp pengene. Jeg hadde nok vært veldig forsiktig etter investering av enebolig. Jeg ville heller ikke brukt opp alle pengene. 15 millioner er faktisk ikke sånn enorm mengde med penger hvis man ser litt på det. Men trenger en mill til å gjøre ferdig huset mitt som jeg har pusset opp i 10+ år nå 8
gullfugl Skrevet 6. november 2021 Forfatter #15 Skrevet 6. november 2021 Just now, Celtic Heart said: Jeg ville heller ikke brukt opp alle pengene. 15 millioner er faktisk ikke sånn enorm mengde med penger hvis man ser litt på det. Men trenger en mill til å gjøre ferdig huset mitt som jeg har pusset opp i 10+ år nå Enig. Jeg ville aldri sagt opp jobben hvis jeg hadde fått 15 millioner. Det er nok til at jeg kan leve veldig bra men for sikkerhetsskyld så trenger jeg en liten inntekt. Jeg hadde ikke brukt penger på oppussing men heller kjøpt meg noe splitter nytt. 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #16 Skrevet 6. november 2021 Kjøpt meg hus, og betalt gjeld. Anonymkode: cd726...4a9 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #17 Skrevet 6. november 2021 Renovert et bad (som sist ble pusset skikkelig opp midt på 90-tallet). Bygd garasje og fikset nedgangen til kjelleren. Fått ordnet en del i hagen. Satt av penger til div på fritidseiendommen: det er et nedlagt gårdsbruk på ei øy og mange bygninger/kai som trenger løpende vedlikehold. Byttet ut bilen til en nyere. Gitt noe til samboer som han disponerte selv og ikke bare til fellesen (vi har mine og dine barn, ikke våre) Satt av penger til barna mine som de kunne brukt ved huskjøp. Spandert opplevelsesrik ferie på storfamilien. Sluttet i jobb noe tidligere enn pensjonsalder. Støttet et dagsenter og byggingen av et skoleinternat på Filippinene. Anonymkode: 05d1c...e9f 2
Ctrl Skrevet 6. november 2021 #18 Skrevet 6. november 2021 (endret) Betalt ned gjeld, bygd meg hytte, delt med foreldre og søsken, gitt til biomedisinsk ME-forskning og satt resten av pengene inn på fond. Endret 6. november 2021 av Ctrl 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #19 Skrevet 6. november 2021 Min store drøm her i livet er å ikke ha noen jobb. Trur jeg skulle klart å leve på investeringer med 15 millioner. Anonymkode: 994d7...fa3 4
gullfugl Skrevet 6. november 2021 Forfatter #20 Skrevet 6. november 2021 1 minutt siden, Ctrl said: Betalt ned gjeld, bygd meg hytte, delt med foreldre og søsken, gitt til biomedisinsk ME-forskning og satt resten av pengene inn på fond. ❣️Forskning er viktig 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå