Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan det vett at en kollega fortalte at han hadde drømt om meg om natta? Jeg er kvinne, personen det gjelder er mann. 

Anonymkode: 31859...af7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det trenger ikke bety noe.

Drømmer kan man ikke styre 

• Liker 3
Skrevet

Kommer vel litt an på hva han drømte og hva slags følelser han har for deg i våken tilstand.

Kan være en egenskap du har som han ønsker å ha, og da du minnet om den egenskapen så var det deg han drømte om.
Han syns du er lekker og ønsker noe mer enn å være kollega kan også være greia.

Anonymkode: 48612...3b7

Gjest Elder Millennial
Skrevet

Sa han hva drømmen gjalt da? Hender jeg drømmer om de rundt meg, uten at det trenger å bety så mye. 

Skrevet

"Drømmer om meg" og "drømte om meg én gang" er ganske forskjellig. Ikke unormalt at personer man kjenner dukker opp i drømmer.

Anonymkode: 57bd9...304

• Liker 1
Skrevet

Drømmer om alt mulig folk selv. Kan være sammen med en helt tilfeldig person jeg så på gata. Trenger ikke bety en ting. Men selvfølgelig drømmer man jo kanskje oftere om de man tenker mye på eller er mye sammen med. 

Anonymkode: bda70...411

Skrevet

Kan hende det er egenskaper ved deg som han synes er attraktiv. Omsorgsfull, empatisk, forståelsesfull og snill. Kan hende han også er fysisk tiltrukket av deg og har lyst til å videre utvikle forholdet mellom dere. Kan hende han synes du har gode kvalitet egenskaper som gjør deg til en god kjæreste og forhåpentligvis flott kone og mor i framtiden. Mange mannfolk som blir forelsket i sine kvinnelige kollegaer. Blir så frustrert at de til slutt sier at de elsker deg som kvinne. Jeg ville anbefalt deg å spørre denne mannen ut på middag. Da kan du finne ut om han er potensiell partner for deg i framtiden og du kan lære mer om hvordan han er som person. Den siden du møter av mannfolka på arbeidsplassen. Er ikke den originale versjonen. Det er arbeidsplass versjonen av mannen som er litt kjedelig. Han er sikkert en grei kar hvis du bare er villig til å gi han en sjanse til å bevise det for. Eller så kan du bare ghoste og ignorere han osv. Det er opp til deg. Det flotte med mannfolk er at de ikke trenger å ha sex med kvinnen for å bli forelsket i kvinnen. Mange mannfolk blir forelsket i kvinner helt uten sex. Slike mannfolk er vanligvis empatisk, omsorgsfull og tilgivende. Du har to valg.

1. Be han ut på middag. Bli bedre kjent. Finn ut om han er potensiell ektemann og livspartner.
2. Ignorere og ghoste han fullstendig.

Anonymkode: 47e08...9c1

Skrevet

Drømmer trenger ikke bety noe som helst. Et mer relevant spørsmål er jo hvorfor han forteller deg at han drømmer om deg - og hvordan han forteller det.

• Liker 1
Skrevet

Gi ut litt mer informasjon om denne mannen. Så skal vi hjelpe deg å finne ut om han er forelsket i deg eller ikke. Skal han bygge hus for deg eller noe sånt?

Anonymkode: 47e08...9c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...