AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #1 Skrevet 6. november 2021 Tenker på H&M, Lindex, Cubus og evt andre vanlig kjeder, er de store eller små i størrelsen på babyklær? Anonymkode: 8d0fa...33b
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #2 Skrevet 6. november 2021 H&M opplever jeg som normale i størrelsen, men at det kan variere litt mer på kvaliteten. Lindex er lange/store, og mye har forlengelsesknapping i skrittet. Name it er lange og smale. Cubus er ganske vide, men ellers normal? Jeg opplevde at det var veldig vidt i halsen på babyklærne, så det ble ikke brukt. Ble så nakent i halsen. Anonymkode: d504c...7d4
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #3 Skrevet 6. november 2021 Bestilte to sett bodyer fra hm i 74 og 80, de var like store... ellers enig med den over. Opplever Reflex fra Barnas Hus som litt små. Ellers har vi opplevd endel variasjon fra samme butikk og også samme merke. Varierer nok litt på hva slags stoff det er, men Lilleba hadde både korte, lange og vide bodyer i samme str. Ikke godt å vite før man blir vant med å se str eller prøver de på. Anonymkode: 7ea54...9a0
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #4 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenker på H&M, Lindex, Cubus og evt andre vanlig kjeder, er de store eller små i størrelsen på babyklær? Anonymkode: 8d0fa...33b H&M er smale i størrelsen, så trange på runde barn. Lindex er ganske store og lange i størrelsen, samme er Polarn o Pyret. Cubus er helt vanlig i størrelsen. Reflex er små i størrelsen. Anonymkode: 1604b...5b4
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #5 Skrevet 6. november 2021 HM synes jeg er små. cubus er veldig breie, passet dårlig på mine babyer. zara er veldig lite. Lindex og nameit har vært våre favoritter, kanskje litt smale og lange i modellen men passer godt her! Anonymkode: c54a8...cbc
Kicki_90 Skrevet 6. november 2021 #6 Skrevet 6. november 2021 Her oppleves HM sine som korte, sikkert normale i størrelsen. Cubus som brede og korte, Lindex som lange og litt smale, Name It (merket) som lange og smale. Newbie fra Kappahl ganske normale, Kappahl sitt andre merke som litt romslige i bredden og normale på lengden. Men, det vil sikkert oppfattes litt ulikt ut fra fasong på barnet.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #7 Skrevet 6. november 2021 Kjøper hovedsakelig Lindex sine klær av "billigkjeder". Jenta mi var 77 cm og nesten 12 kg på 12 månders kontrollen, hun er nå snart 14 mnd og bruker fortsatt 80 fra Lindex. Har begynt å ta i bruk 86 også, men det må brettes mye opp. Til sammenligning har vi noe fra Newbie og HM, det er for lite i størrelse 80. Syntes Lindex sine klær varer lenge (opplevd i alle størrelsene) da de har brettekant og dobbel knepping på bodyene.😊 Tipper hun kan bruke 86 herfra leeenge. Jeg personlig liker også godt stoffet, kvaliteten og designet på Lindex godt. Synd at 92+ ikke er like fint.😥 Ellers er jeg glad i Konges Sløjd, Joha og Hummel. Opplever også at disse merkene er romslige i størrelsen - på samme måte som Lindex. Handler ikke på Cubus, HM og Kappahl selv - men bruker om vi får i gave. Anonymkode: e6873...c59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå