Drizzt Skrevet 6. november 2021 #1 Skrevet 6. november 2021 Og her er et utdrag: «Vi ber for din verden, Gud, vår skaper og opprettholder – for alt som klimakrisen truer med å ødelegge og for alle som rammes av klimaendringene.(...) Kom med fred til alle som tynges av klimaangst og sorg over ødeleggelsene vi har bidratt til. Herre, forbarm deg, https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/g64XjJ/mdg-politiker-skrev-forboenn-for-klimatoppmoetet Jeg må si at det er frekt av MDG å skrive dette så lenge de skaper, sprer og opprettholder (klima)angst, (klima)sorg, har fått egne (klima)psykologer og generelt bidrar aktivt til at flere unge (og voksne) får psykiske lidelser. De burde skamme seg og bedt Gud om tilgivelse. 3
stan Skrevet 6. november 2021 #2 Skrevet 6. november 2021 Det er vel verre med alle de som ikke anerkjenner at det er et problem. Eller alle politikere som konkurrerer i falske lovnader, som vi alle vet det ikke blir noe av. Det finnes det ikke tilgivelse for. 7
Vaffelhunden Skrevet 6. november 2021 #3 Skrevet 6. november 2021 Jeg er veldig uenig i mye av det MDG mener, men dette er jo bare meningsløst tull som ikke har noen betydning, så ser ikke noen grunn til at oppegående mennesker skal la seg krenke av dette. 2
Gab Skrevet 6. november 2021 #4 Skrevet 6. november 2021 Så tanken er at det som er farlig skal vi ikke snakke om fordi noen blir redde? Skal vi heller ikke si til barna at de må passe seg i trafikken for det tilfelle at de skulle bli redd for biler? Jeg kan være med på at man behøver ikke snakke om farer man ikke kan gjøre noe med. Farer som vi derimot kan gjøre noe med og redusere synes jeg det er all grunn til å snakke om. 2
Entern Skrevet 6. november 2021 #5 Skrevet 6. november 2021 Drizzt skrev (2 timer siden): Og her er et utdrag: «Vi ber for din verden, Gud, vår skaper og opprettholder – for alt som klimakrisen truer med å ødelegge og for alle som rammes av klimaendringene.(...) Kom med fred til alle som tynges av klimaangst og sorg over ødeleggelsene vi har bidratt til. Herre, forbarm deg, https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/g64XjJ/mdg-politiker-skrev-forboenn-for-klimatoppmoetet Jeg må si at det er frekt av MDG å skrive dette så lenge de skaper, sprer og opprettholder (klima)angst, (klima)sorg, har fått egne (klima)psykologer og generelt bidrar aktivt til at flere unge (og voksne) får psykiske lidelser. De burde skamme seg og bedt Gud om tilgivelse. Enig. Men men, MDG er vel den verst sekten/kulten vi har i Norge i dag så…💁🏻♂️ 4
Gjest ABM Skrevet 6. november 2021 #6 Skrevet 6. november 2021 Drizzt skrev (3 timer siden): Og her er et utdrag: «Vi ber for din verden, Gud, vår skaper og opprettholder – for alt som klimakrisen truer med å ødelegge og for alle som rammes av klimaendringene.(...) Kom med fred til alle som tynges av klimaangst og sorg over ødeleggelsene vi har bidratt til. Herre, forbarm deg, https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/g64XjJ/mdg-politiker-skrev-forboenn-for-klimatoppmoetet Jeg må si at det er frekt av MDG å skrive dette så lenge de skaper, sprer og opprettholder (klima)angst, (klima)sorg, har fått egne (klima)psykologer og generelt bidrar aktivt til at flere unge (og voksne) får psykiske lidelser. De burde skamme seg og bedt Gud om tilgivelse. Tragisk at en MDGer drar et vitenskapsbasert parti ned i fordummende religion! Tullete!
Gjest ABM Skrevet 6. november 2021 #7 Skrevet 6. november 2021 stan skrev (2 timer siden): Det er vel verre med alle de som ikke anerkjenner at det er et problem. Eller alle politikere som konkurrerer i falske lovnader, som vi alle vet det ikke blir noe av. Det finnes det ikke tilgivelse for. Nei det blir spennende å se om noen blir stilt til ansvar når100vis av millioner mennesker sulter ihjel pga klimagassutslippene... Satser 10ern min på at noen skal få betale dyrt for det moralske sviket vi ser nå..
stan Skrevet 6. november 2021 #8 Skrevet 6. november 2021 ABM skrev (28 minutter siden): Nei det blir spennende å se om noen blir stilt til ansvar når100vis av millioner mennesker sulter ihjel pga klimagassutslippene... Satser 10ern min på at noen skal få betale dyrt for det moralske sviket vi ser nå.. Ja, det er de fattige landene og folkene som har bidratt minst som betaler dyrt. De rike har makten, og greier seg nok fint. 2
Entern Skrevet 6. november 2021 #9 Skrevet 6. november 2021 ABM skrev (56 minutter siden): Tragisk at en MDGer drar et vitenskapsbasert parti ned i fordummende religion! Tullete! MDG har alltid vært et religiøst parti - i den verste betydningen av ordet. 4
Gab Skrevet 6. november 2021 #10 Skrevet 6. november 2021 Entern skrev (3 minutter siden): MDG har alltid vært et religiøst parti - i den verste betydningen av ordet. Kan du forklare det?
Gjest ABM Skrevet 6. november 2021 #11 Skrevet 6. november 2021 Entern skrev (25 minutter siden): MDG har alltid vært et religiøst parti - i den verste betydningen av ordet. Du mener som religiøse som svelger hvilket uintelligent vås som helst rått..?.bare fordi et annet menneske påstår noe?
Gjest ABM Skrevet 6. november 2021 #12 Skrevet 6. november 2021 stan skrev (49 minutter siden): De rike har makten, og greier seg nok fint. Neppe
Drizzt Skrevet 6. november 2021 Forfatter #13 Skrevet 6. november 2021 Gab skrev (3 timer siden): Kan du forklare det? Sekt, kult, ekstremisme og fanatisme er vel nøkkelord. Ellers er klimakampen altfor viktig for å ødelegges av ekstremister. Folk flest skyr unna fanatikere, så MDG skyter seg selv i foten med sin fremgangsmåte. Dette ble også tydelig i valget i år hvor MDGs valgresultat var vesentlig dårligere enn det som ble forespeilet på forhånd. Folk stemte SV og V og vendte MDG ryggen fordi når det gjelder, er det de færreste som gir stemmen sin til ekstremister. Et annet eksempel på skadelig påvirkning er Greta Thunberg som fremstår mer og mer fanatisk og ekstrem for hver gang hun sier noe. Sånt får folk til å vende det døve øret. 3
Entern Skrevet 6. november 2021 #14 Skrevet 6. november 2021 Gab skrev (3 timer siden): Kan du forklare det? De deler verden opp i De Snille (nemlig dem som tror 100% på budskapet) og De Andre som må undertrykkes. For å være Snill må du følge teite regler og gjøre teite ting som ikke egentlig har noe med klima å gjøre som f.eks. veganisme. Pluss, apokalyptisk (verden går snart under!!! Hvis ikke alle gjør som De Snille sier!!!), «profeten» Greta Thunberg, m.m. Det er mer og. 2
Entern Skrevet 6. november 2021 #15 Skrevet 6. november 2021 ABM skrev (3 timer siden): Du mener som religiøse som svelger hvilket uintelligent vås som helst rått..?.bare fordi et annet menneske påstår noe? Nei. Jeg mener fanatiske, autoritære folk som deler verden i Oss og Dem der Dem skal undertrykkes, og som tror verden snart går under. Apokalyptisk kult, kaller jeg det. 1
Gjest ABM Skrevet 6. november 2021 #16 Skrevet 6. november 2021 Entern skrev (Akkurat nå): Nei. Jeg mener fanatiske, autoritære folk som deler verden i Oss og Dem der Dem skal undertrykkes, og som tror verden snart går under. Apokalyptisk kult, kaller jeg det. Du mener altså forskere og vitenskapsfolk verden over..?
Entern Skrevet 6. november 2021 #17 Skrevet 6. november 2021 ABM skrev (Akkurat nå): Du mener altså forskere og vitenskapsfolk verden over..? Masse forskere er religiøse, og enda flere trenger penger. Så!…løp videre til halleluja-møtet ditt, du, lille sektmedlem. Tror du hardt nok og spiser du vegansk nok får du nok din belønning i Den Nye Verdensorden, eller w/e. 3
Entern Skrevet 6. november 2021 #18 Skrevet 6. november 2021 stan skrev (4 timer siden): Ja, det er de fattige landene og folkene som har bidratt minst som betaler dyrt. De rike har makten, og greier seg nok fint. Jepp. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå