Gå til innhold

Kunne dere menn datet en dame som jobber innen det alternative?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har jobbet som klarsynt veileder på telefon i 1 år, hvor jeg gir råd til folk i vanskelige situasjoner og healer folk som har stressrelaterte smerter. Jeg healer også venner gratis hos meg.

Det er mye fordommer rundt dette, og mange menn bakker unna hvis jeg er åpen om det helt fra start. Jeg kan jo ikke ha en mann som ikke aksepterer denne siden som omfatter det meste av hverdagen min. Da vil jeg heller være alene.

Anonymkode: 582c8...19d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har jobbet som klarsynt veileder på telefon i 1 år, hvor jeg gir råd til folk i vanskelige situasjoner og healer folk som har stressrelaterte smerter. Jeg healer også venner gratis hos meg.

Det er mye fordommer rundt dette, og mange menn bakker unna hvis jeg er åpen om det helt fra start. Jeg kan jo ikke ha en mann som ikke aksepterer denne siden som omfatter det meste av hverdagen min. Da vil jeg heller være alene.

Eller vært sammen med for den saks skyld. Jeg har masterutdanning fra universitetet og har en vanlig jobb utenom.

Skrevet

Du må nok enten finne en mann som også tror på dette, eventuelt er kynisk nok til å godta at du tar penger fra desperate folk.

Anonymkode: d4f2a...d1b

• Liker 18
Skrevet

Ja kunne det

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du må nok enten finne en mann som også tror på dette, eventuelt er kynisk nok til å godta at du tar penger fra desperate folk.

Anonymkode: d4f2a...d1b

Det meste av det jeg gjør er å være psykolog for folk som har det vanskelig. Jeg hjelper jo også folk gratis. Men det er helt greit om du syns det er kynisk :)

Skrevet

Absolutt ikke, sjarlataner er ikke noe for meg. Da foretrekker jeg faktisk permanent sølibat.

Anonymkode: 57d9b...da1

• Liker 11
Skrevet

Jeg ga et hint i min profil, så da får de som synes det er dust ikke ta kontakt. Og så får jeg kontakt med de som er åpne for det. :) Jeg hadde ikke passet sammen med en person som synes sånt er en forbrytelse uansett.

Anonymkode: 75b24...c41

• Liker 3
Skrevet

Ne,i, hadde vært uaktuelt. Kunne ikke delt livet med en som har et totalt omvendt verdensbilde enn meg selv. Hadde ikke fungert siden jeg ville hatt null respekt for levebrødet ditt. 

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

hva med å bare ha det i profilen din da? jeg har det. massevis av folk som tar kontakt og vil treffe meg for det. 

Skrevet

Du kan også tagge "spiritualitet" som interesse på tinder ihvertfall. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Selv om du hjelper venner gratis, så tar du penger fra sårbare mennesker i en vanskelig situasjon. Det er noe av det nedrigste jeg kan tenke meg. 

Anonymkode: a9f07...9a2

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Nei, aldri i livet.

Anonymkode: 07851...da6

Skrevet

Fint å se at folk er både positiv og negativ til det. At folk er skeptisk er egentlig fint nok. Man skal ikke godta alt mulig uten å ha prøvd det 😊. Men fint at folk er åpne til ukjente ting også.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

hva med å bare ha det i profilen din da? jeg har det. massevis av folk som tar kontakt og vil treffe meg for det. 

Jeg hadde det i profilen på tinder, men da var det få matcher. Nå er jo jeg litt kresen på hvem jeg liker også 😄

Skrevet

Jeg mener det er tåpelig å utelate noen pga politikk, livssyn etc. Så ja, kunne nok gitt det en sjans. Kanskje hadde det vært morsomt?

Men da måtte du til gjengjeld ha godtatt at jeg ikke tror på det samme

Anonymkode: 9ec4f...0e0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du kan også tagge "spiritualitet" som interesse på tinder ihvertfall. 

Ja, men jeg ser også at kristne folk jeg kjenner trykker spiritualitet som interesse på tinder. Så det sier bare at du er åpen for en trosform. 

Skrevet

Fint å se at folk er både positiv og negativ til det. At folk er skeptisk er egentlig fint nok. Man skal ikke godta alt mulig uten å ha prøvd det 😊. Men fint at folk er åpne til ukjente ting også.

Skeptisk er ikke det rette ordet. Jeg syns det er regelrett stygt å lure naive og desperate mennesker som er i en sårbar situasjon.

• Liker 10
Skrevet

Jeg hadde det i profilen på tinder, men da var det få matcher. Nå er jo jeg litt kresen på hvem jeg liker også 😄

Hva med å bare si at du legger kort da feks? du trenger jo ikke legge ut om hvor du jobber. Ingen som gjør det uansett.  

Skrevet

Jeg mener det er tåpelig å utelate noen pga politikk, livssyn etc. Så ja, kunne nok gitt det en sjans. Kanskje hadde det vært morsomt?

Men da måtte du til gjengjeld ha godtatt at jeg ikke tror på det samme

Anonymkode: 9ec4f...0e0

Likt skal være likt ja. Fint at du er åpen 😊

Skrevet
Hannah80 skrev (2 minutter siden):

Skeptisk er ikke det rette ordet. Jeg syns det er regelrett stygt å lure naive og desperate mennesker som er i en sårbar situasjon.

Hvordan vet du at det er lureri? Hva hvis de faktisk føler seg bedre? At rådene hjelper dem til å ta bedre valg i livet? Jeg spør ikke fremtiden til folk. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...