Nysjerrigoslom42 Skrevet 6. november 2021 #1 Skrevet 6. november 2021 Hei Imellem jenter er det mye diskrimenering om en jente vælger la alt være naturligt eller er menn værste til at dømme ? liker jenter med masse men siden de ikke findes stort må presset på shaving være stort. er mon jenter de værste til presse veninder til shave hva er normen har du ikke seriøst svar la hellere være da svare ;) 1
NysgjerrigPiken Skrevet 6. november 2021 #2 Skrevet 6. november 2021 Kjenner meg ikke igjen i det hele tatt. Hvis det er noen antydning til press fra venninner så er det mer mot å ikke shave, men stort sett går eventuelt press på å gjøre det man selv har lyst til. 6
Nysjerrigoslom42 Skrevet 6. november 2021 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2021 NysgjerrigPiken skrev (2 minutter siden): Kjenner meg ikke igjen i det hele tatt. Hvis det er noen antydning til press fra venninner så er det mer mot å ikke shave, men stort sett går eventuelt press på å gjøre det man selv har lyst til. Enda godt høre , mistenkte det var press evt fra veninder der gør det er vanskelig be en jente ha hår , men mulig det kommer fra andre kanter
visp Skrevet 6. november 2021 #4 Skrevet 6. november 2021 Nysjerrigoslom42 skrev (1 minutt siden): Enda godt høre , mistenkte det var press evt fra veninder der gør det er vanskelig be en jente ha hår , men mulig det kommer fra andre kanter Det har alltid kommet fra menn. Det er greit nok, oralsex er viktig for meg. Men at det kommer fra venninner.... NEI! Også er det noen som deg som er i motsatt ende (sikkert siden det har blitt sjeldent), og det er jo ikke noe problem. Da får man bare vokse det ut. 3
Nysjerrigoslom42 Skrevet 6. november 2021 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2021 visp skrev (Akkurat nå): Det har alltid kommet fra menn. Det er greit nok, oralsex er viktig for meg. Men at det kommer fra venninner.... NEI! Også er det noen som deg som er i motsatt ende (sikkert siden det har blitt sjeldent), og det er jo ikke noe problem. Da får man bare vokse det ut. Ja ser jo de menn som er i andre enden sikkert vil kommentere om en jente lar det være naturligt .:)
visp Skrevet 6. november 2021 #6 Skrevet 6. november 2021 Nysjerrigoslom42 skrev (Akkurat nå): Ja ser jo de menn som er i andre enden sikkert vil kommentere om en jente lar det være naturligt .:) Det er nettopp det. Du er i mindretall:)
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #7 Skrevet 6. november 2021 Bare menn som har hatt meninger om behåring her. Hva mener du med masse hår, forresten? Har aldri opplevd at en mann synes det er positivt at jeg har mye kroppshår. Anonymkode: 85afc...cff 1
Nysjerrigoslom42 Skrevet 6. november 2021 Forfatter #8 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bare menn som har hatt meninger om behåring her. Hva mener du med masse hår, forresten? Har aldri opplevd at en mann synes det er positivt at jeg har mye kroppshår. Anonymkode: 85afc...cff Jeg er positiv til masse, men min mening om det tåler vel neppe offentlig forum selvom jeg gerne skulle berettet
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #9 Skrevet 6. november 2021 Nysjerrigoslom42 skrev (Akkurat nå): Jeg er positiv til masse, men min mening om det tåler vel neppe offentlig forum selvom jeg gerne skulle berettet Neida, kjør på. Det er nok av hets av hårete kvinner, hvorfor skulle det ikke være greit å komme med det motsatte? Anonymkode: 85afc...cff 3
Nysjerrigoslom42 Skrevet 6. november 2021 Forfatter #10 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Neida, kjør på. Det er nok av hets av hårete kvinner, hvorfor skulle det ikke være greit å komme med det motsatte? Anonymkode: 85afc...cff Var mest nysjerrig på hvem som hetser de som velger ha hår , hva jeg liker er nok for mye 🤣
Nysjerrigoslom42 Skrevet 6. november 2021 Forfatter #11 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Bare menn som har hatt meninger om behåring her. Hva mener du med masse hår, forresten? Har aldri opplevd at en mann synes det er positivt at jeg har mye kroppshår. Anonymkode: 85afc...cff Fik ik sendt deg så
Gjest Paramount Skrevet 6. november 2021 #12 Skrevet 6. november 2021 Morsomt å forsøke å invitere til en seriøs diskusjon rundt noe så useriøst. Dersom en ikke bestemmer selv hva som foregår nede i egen truse er vi kommet for langt. Da må vi rygge tilbake rett og slett.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #13 Skrevet 6. november 2021 Ingen av mine venninner vet noe om min frisyre i buksa. Det er da ikke samtaleemne blant voksne folk. Så nei, det er ikke noe press om shaving. Jeg har heller aldri diskutert dette med andre menn enn de jeg har hatt et langvarig sexuelt forhold til. Deres mening betyr litt, men ikke dersom det går helt imot det jeg foretrekker selv. Da har jeg lyttet, og deretter gjort akkurat det som passer meg likevel. Anonymkode: 882b8...8ce 3
Nysjerrigoslom42 Skrevet 6. november 2021 Forfatter #14 Skrevet 6. november 2021 Findes ikke et endelig svar og ja er jo så klart også op til mengden hår den givet person har om andre kommentere det synes bare det er synd andre diktere andres krop 1
Nysjerrigoslom42 Skrevet 6. november 2021 Forfatter #15 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bare menn som har hatt meninger om behåring her. Hva mener du med masse hår, forresten? Har aldri opplevd at en mann synes det er positivt at jeg har mye kroppshår. Anonymkode: 85afc...cff Masse 😋
Nysjerrigoslom42 Skrevet 9. november 2021 Forfatter #16 Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (På 6.11.2021 den 12.41): Neida, kjør på. Det er nok av hets av hårete kvinner, hvorfor skulle det ikke være greit å komme med det motsatte? Anonymkode: 85afc...cff Tør /har du selv masse da siden du spørg ;) norsk ?
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #17 Skrevet 14. desember 2021 Hei Søren. Godt å se at du er på jakt igjen. Det er kun slik man finner hva man ønsker i livet. Lykke til med det. Anonymkode: f93e4...62f 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #18 Skrevet 14. desember 2021 Tvert derimot, andre kvinner heier jo på at en skal ha hår, det er fritt og "modig" og what not.. Aldri har en kvinne bestemt hva jeg skal gjøre med min behårelse, ikke en mann heller. Jeg shaver alt uansett årstid eller om jeg er sammen med noen eller ikke, på samme måte som jeg har neglelakk på tærne om vinteren ennda ingen ser det. Jeg barberer meg fordi jeg liker å være glatt, det er deilig å legge seg i nytt sengetøy, nydusjet og glattbarbert. Selv om du liker hårete damer er det trist at du antyder at vi som liker å være glatt mobber andre damer, eller bare barberer oss fordi vi blir trykket ned nok, vi blir manipulert, etc. Slutt med å gi et så stakkarslig bilde av kvinner, for det stemmer ikke. Hva kvinner velger å gjøre med sin busk, sine hår på bein etc er fullstendig deres business! Om andre velger å ha hår eller ikke er meg revnende likegyldig igrunn, jeg bare vet at jeg liker å ikke ha hår. Menn er nok oftest de som har den sterkeste preferansen ang kvinners kroppshår enten de ikke liker det, eller som deg, liker det. Anonymkode: d9bda...be8 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #19 Skrevet 14. desember 2021 On 11/6/2021 at 12:36 PM, visp said: Det har alltid kommet fra menn. Det er greit nok, oralsex er viktig for meg. Men at det kommer fra venninner.... NEI! Også er det noen som deg som er i motsatt ende (sikkert siden det har blitt sjeldent), og det er jo ikke noe problem. Da får man bare vokse det ut. Min partner og jeg synes begge at oralsex er viktig, begge gir og får nesten hver gang vi har sex, til stor glede for begge. OG begge får slippe å fjerne hår for den sakens skyld. Så det har da ikke direkte noe med om man liker oralsex eller ikke. ...Med mindre partneren eller en selv har et anstrengt forhold til naturlig behåring. Mange har visst det. Ikke alle har det. Noen syns det bare er sexy med kjønnshår også. Jeg syns en gjensidig "ta meg som jeg er"- holdning er utrolig befriende og egentlig et must. Det er mest populært for den som mottar oral hvis munnen brukes hovedsakelig nettopp der det IKKE GROR HÅR, er vår erfaring, da. Men noen har kanskje problemer med navigasjonen der nede, siden de er så livredde for hår i munnen? Anonymkode: d64d8...874 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #20 Skrevet 14. desember 2021 Om noe tullete fremstilt så synes jeg likevel TS har et poeng. Ifølge egen "liggestatistikk" har 7 av 8 damer vært fullstendig glatte nedentil. Ufattelig kjedelig med "barnetiss". Den 8. damen ble min utkårede 😇 Anonymkode: 491e0...cfd 6
Anbefalte innlegg