Gå til innhold

Er man virkelig fortsatt ung når man er 34?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spør ift fremtid, kjæreste, giftemål osv. Mange sier til meg at jeg er ung og har hele livet foran meg, men føler jeg har hastverk. Har tre barn så det er greit. Hva syntes dere andre, menn? Er 34år fortsatt ungt? Alderen på dere har jo litt og si om hva dere syntes.  Har man de beste årene foran seg? Som så mange mener. 

Anonymkode: 84d2a...5b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 34 år og dame uten barn. Jeg føler meg fortsatt ung, har mye jeg vil utforske i livet og stresser ikke med barn 😊

• Liker 18
Skrevet

Føler meg gammel og utgått på dato når jeg leser på kg. Men når jeg sitter på foreldremøter og de andre foreldrene er 40 (7 år eldre) og «gråe» i utseende, personlighet og stil føler jeg meg som 25 😄ultralyd og prøver viser at jeg har et drøss med friske egg og fruktbar som bare det. Hva føler du deg som da? Velg å tro du er ung, blås i negative kommentarer

Anonymkode: 6ad4f...564

• Liker 10
Skrevet

Jeg er en singel dame på 37 med to barn 50%.  Hvis menn synes jeg er gammel, så vær så god.. Jeg sjal uansett ikke ha fler barn. 

Anonymkode: c9d21...fb7

• Liker 9
Skrevet

*Skal

Anonymkode: c9d21...fb7

Skrevet

Det kommer vel an på hvem du spør. En 18-åring vil synes du er eldgammel, mens en 60-åring vil tenke at du er ung fremdeles. 

Skrevet (endret)

34 år, ja da er man fortsatt ung.  :)

Endret av Eloise12345
  • Liker 6
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg spør ift fremtid, kjæreste, giftemål osv. Mange sier til meg at jeg er ung og har hele livet foran meg, men føler jeg har hastverk. Har tre barn så det er greit. Hva syntes dere andre, menn? Er 34år fortsatt ungt? Alderen på dere har jo litt og si om hva dere syntes.  Har man de beste årene foran seg? Som så mange mener. 

Jeg syns man er typisk ung når man er 15-25 + og da har de beste årene foran seg. Når man er 34 så er man ikke ung lenger. Har man ikke men ønsker barn, så er man heller ikke ung med all tid i verden.

Jeg er selv 38 og anser meg selv som godt voksen/ middelaldrende med de beste årene bak meg. Dog kunne det seff alltids vært verre, men den tiden hvor alt av muligheter og retninger ligger åpne - når man er f.eks. 20 år - er dessverre et lukket kapittel.

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 5
Skrevet
10 minutter siden, Jr.Garcon said:

Jeg syns man er typisk ung når man er 15-25 + og da har de beste årene foran seg. Når man er 34 så er man ikke ung lenger. Har man ikke men ønsker barn, så er man heller ikke ung med all tid i verden.

Jeg er selv 38 og anser meg selv som godt voksen/ middelaldrende med de beste årene bak meg. Dog kunne det seff alltids vært verre, men den tiden hvor alt av muligheter og retninger ligger åpne - når man er f.eks. 20 år - er dessverre et lukket kapittel.

Dette er et subjektivt bilde du har av deg selv :) I tyveårene var jeg arbeidsledig, hadde lite penger og følte meg som en taper. Fikk ikke så mye oppmerksomhet. 31 år gammel fikk jeg en såkalt statusjobb, tjener godt, har fått mange nye venner, får masse oppmerksomhet fra menn, utseende ser bedre ut enn noen gang. Livet er langt bedre og med fler muligheter som 33 enn som 20. Dette sitter i hodet!

• Liker 13
Skrevet

Er du dame kan jo i verste fall løpet være kjørt mtp barn.. 

• Liker 1
Skrevet
Just now, Anonymburker said:

Er du dame kan jo i verste fall løpet være kjørt mtp barn.. 

hun har minst 6 år igjen å få barn på? 

• Liker 5
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Man er verken ung eller gammel. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Nei.

Skrevet
3 minutter siden, Athena79 said:

Man er verken ung eller gammel. 

Sant!

• Liker 2
Skrevet

Det kommer nok an på hvem du spør 😅

Anonymkode: 621c2...226

Skrevet

Du er ikke fortsatt ung.

Men hvorfor er det så viktig med kjæreste og giftemål? Du sier jo du har tre barn fra før. Hva er vitsen med å fokusere på å stifte familie en gang til? 

Det er mye annet du kan ta deg til. 

Anonymkode: 1e50e...dd3

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvordan kan man vite det?

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det er en myte veldig mange brenner seg på. Det er ikke uten grunn at flere og flere trenger hjelp til å få barn, og de er i slutten av 30-årene. Skal man ha barn er man absolutt ikke ung når man er 34.

Anonymkode: 131f5...d17

• Liker 6
Skrevet

Verken ung eller gammel

Anonymkode: 9bd7f...5c1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...