Rio Skrevet 8. oktober 2005 #21 Skrevet 8. oktober 2005 Du glemte å klappe! Hadde vært ganske logisk å klappe til den kommentaren der da! Noen klapper samtidig som de ler så de griner vet du. ← Var for opptatt med å le, så jeg glemte det
Gjest gjest1 Skrevet 8. oktober 2005 #23 Skrevet 8. oktober 2005 Hei la oss gjøre dette om til en konkurranse om hvem som kan lage den verste sammensetningen med klappesmileyen! Det er jo så kos Hunden min døde i dag
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2005 #24 Skrevet 8. oktober 2005 Hunden min døde i dag ← Så trist. Jeg føler med deg.
Gjest Catwoman Skrevet 9. oktober 2005 #26 Skrevet 9. oktober 2005 Hunden min døde i dag ← så grusomt trist det var da
Rio Skrevet 9. oktober 2005 #27 Skrevet 9. oktober 2005 Jeg syns den om eksen som var utro var fantastisk bra jeg! "hei. jeg mistenker at typen min er utro, hva skal jeg gjøre? "
Gjest Dum Perignon Skrevet 9. oktober 2005 #29 Skrevet 9. oktober 2005 Hei la oss gjøre dette om til en konkurranse om hvem som kan lage den verste sammensetningen med klappesmileyen! Det er jo så kos ← I går døde over hundre småbarn i jordskjelv i Kashmir
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå