Gjest gjest1 Skrevet 6. oktober 2005 #1 Skrevet 6. oktober 2005 Hei, jeg er Børre! På H&M har de grønne og blå sokker Det henger en tegnestift på veggen! Er dette tullete ment, eller er folk så stolte av seg selv at de må gi seg selv applaus? Og i samme slengen: "hei jeg lider av depresjoner, men har nå kommet meg ut av dem " Klemmmmz og applaus til meg selv ;D
Gjest Gitte Skrevet 6. oktober 2005 #4 Skrevet 6. oktober 2005 Det hender jeg bruker klappesmilyen ganske ironisk egentlig.. sånn "ja nå var du virkelig lur som klarte å lure typen din " f eks hehe..
Gjest gjest1 Skrevet 6. oktober 2005 #5 Skrevet 6. oktober 2005 jammen den er jo logisk nok og den tar folk, men disse andre er jo helt bøse ;D
Gjest gjest1 Skrevet 6. oktober 2005 #6 Skrevet 6. oktober 2005 Hei, jeg er Børre! Gi meg en applaus! *entrer scenen* På H&M har de grønne og blå sokker Jippijey! Det henger en tegnestift på veggen! :klø: Honnor til seg selv for å ha funnet/hengt opp en tegnestift? "hei jeg lider av depresjoner, men har nå kommet meg ut av dem " "Det var jammen godt gjort, kvalifiserer for klapp og klem."
Gjest Hel Skrevet 6. oktober 2005 #7 Skrevet 6. oktober 2005 Det henger en tegnestift på veggen! :klø: Honnor til seg selv for å ha funnet/hengt opp en tegnestift?← Du er søt da.
Gjest gjest1 Skrevet 6. oktober 2005 #8 Skrevet 6. oktober 2005 Lave folk får lov, men høye folk trenger ikke klappe for slikt
@lfa Skrevet 6. oktober 2005 #14 Skrevet 6. oktober 2005 Jeg hadde ikke klappet for en tegnestift i veggen... Klapper av meg selv som ikke ville klappet over noe sånt.
Gjest Skauta Skrevet 6. oktober 2005 #16 Skrevet 6. oktober 2005 Hei små piger, kan jeg klappe dere? Bare tøyser, vet dere.
Gjest Catwoman Skrevet 7. oktober 2005 #17 Skrevet 7. oktober 2005 jepp, den blir brukt merkelig. Har også sett den i en lignende situasjon som denne: "hei. jeg mistenker at typen min er utro, hva skal jeg gjøre? " pussig.
Superlammet Skrevet 7. oktober 2005 #18 Skrevet 7. oktober 2005 Folk bruker smiley'en som om de skulle vært i en Sims-verden.. Dessuten ser den rett og slett ondskapsfull ut.. Jeg ser for meg The Emperor fra Star Wars jeg as...
Rio Skrevet 7. oktober 2005 #19 Skrevet 7. oktober 2005 jepp, den blir brukt merkelig. Har også sett den i en lignende situasjon som denne: "hei. jeg mistenker at typen min er utro, hva skal jeg gjøre? " pussig. ← Nå ler jeg så jeg får tårer i øynene
vixen Skrevet 7. oktober 2005 #20 Skrevet 7. oktober 2005 Nå ler jeg så jeg får tårer i øynene ← Du glemte å klappe! Hadde vært ganske logisk å klappe til den kommentaren der da! Noen klapper samtidig som de ler så de griner vet du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå