AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #1 Skrevet 6. november 2021 Hvilke fysiske butikker har den originale som kan bøyes? Gjerne med en dør, dørskilt osv. Anonymkode: 9c4b1...034
coralgol Skrevet 6. november 2021 #2 Skrevet 6. november 2021 Så på nille i hår, samt rampenisse kalender bok og en annen om den 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #3 Skrevet 6. november 2021 coralgol skrev (33 minutter siden): Så på nille i hår, samt rampenisse kalender bok og en annen om den Andre butikker? Nille her holder på å bytte lokaler, tror det tar tid før de åpner igjen. Vil gjerne kjøpe før det blir utsolgt. Selger noen nettbutikker pakker med nissen og dør/postkasse og div? Anonymkode: 9c4b1...034
Arkana Skrevet 6. november 2021 #5 Skrevet 6. november 2021 Barnas Hus, Rusta, Europris, Sparkjøp og Extra Leker selger rampenisse. Jeg vet at Sparkjøp og Europris sine kan bøyes i alle fall.
Megplussto Skrevet 6. november 2021 #7 Skrevet 6. november 2021 Vi kjøpte vår på Nille for mange år siden. Sett ham der hvert år siden. Han vi kjøpte ser søt ut i fjeset (viktig for meg, synes nisser fort kan se litt ekle ut😆), og han kom i en pakke med dør, postkasse, et par sko. et juletre og en pose med gaver. Holdt i mange år selv om ungene har lekt med ham hvert år, og var billig😊👍🏻 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #8 Skrevet 7. november 2021 Nille Sparkjøp Rusta Plantasjen Hageland Jysk Europris Biltema Jula Osv Anonymkode: d1117...583
applestories Skrevet 7. november 2021 #9 Skrevet 7. november 2021 Rusta har nisser og tilbehør. Og en liste med forslag til rampestreker. Har lyst på det røde settet selv om jeg ikke skal ha rampenisse. Har kjøpt juletreet. Får forresten en hamster på julebesøk, problem solved!
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #10 Skrevet 7. november 2021 Kjøper fra Ebay, så vi får den originale Elf on the shelf. Alt annet er stygge etterligninger. Anonymkode: d5b35...1cf
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #11 Skrevet 7. november 2021 sprell hadde i fjor. Anonymkode: dcc50...f3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå