Gå til innhold

Hva ville dine barn blitt glad for å få i julegave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt tips til hva barn ønsker seg, som ikke koster all verden. Som en liten gave.

Anonymkode: 0b604...e61

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ikke sånn at barn er barn, alder er jo helt vesentlig her. Hvor gamle barn snakker du om?

Anonymkode: 31b8c...a79

• Liker 4
Skrevet

Alder? Gutt? Jente? Interesser? 

Anonymkode: 655aa...2d4

• Liker 1
Skrevet

Skulle ønske mine barn ønsket seg ting, istedet blir det mor i huset som må tenke ut alle mulige praktiske ting de trenger. Når de ikke ønsker seg noe blir det nytt treningstøy, superundertøy, fotballvanter osv, litt bøker, tegnesaker, noe stæsj til rommet, i år ledlyslister, 

Anonymkode: 2fc8b...32a

• Liker 1
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Mine har alltid blitt glad for godteri, uansett om det står en hel skål på bordet så blir de som regel glade for å få sitt eget. Guttungen fikk en egen boks med pepperkaker på tull og det var kjempe gøy😅🤷‍♀️ 

Doruller har også vert en kjempe hitt 🤷‍♀️😅 Bare tull og kjempe morro😅

Ellers så liker de alt av sånne duppeditter til å fikle med, rubiks kuber og sånne type ting. 

Skrevet

7-åringen; lego, hobbysett, klær med motiv av favorittkarakterer

10-åringen; hobbysaker, penger

12-åringen; penger, v-bucks, spillutstyr, lego

Anonymkode: 1f058...5ae

Skrevet

En opplevelse eller en reise. Har vært lite av begge deler det siste året.

Anonymkode: 09c35...65c

Skrevet

Flere tuber maling og nye pensler til Vesla

Lego creator til  guttungen!

Skrevet

Guttene mine ville blitt glade for kinogavekort, en bok, en kul lue, hettegenser, et kult deksel til mobilen og Lego.

Jenta ville blitt glad for alt over + all slags hårpynt, smykker, sminke, neglelakk, små bamser, tegnesaker, hobbyting, 

Skrevet

Jente 8 år. Ville blitt glad for bøker, spill, alt av kule klær inkludert ting som sokker, votter, lue etc, tegnesaker, tegneark, hobbysaker, små figurer av drager, alver, dyr, Harry Potter-stæsj, spion-saker, magi-saker, ninja-saker, lommelykt, hodelykt, laser-peker…

Anonymkode: 284b2...c4a

Skrevet

Har 2 gutter, minste på 2,5 ønsker seg biler og eldste ønsker seg Lego, og en robot

Anonymkode: e790d...b00

Skrevet

Mine gutter ønsker seg lego, ny fotball, fotballdrakt, monopol (brettspill), blant annet. 

Anonymkode: c95ee...542

Skrevet

Min yngste ønsker seg klær og sko, eldste ønsker seg mammas hjemmelagde blåbærlikør og hjemmelaget marsipan.. (Yngste er 15, eldste er 28😅)

Skrevet

Jente (13) : Klær generelt, skihansker, skateboardhjelm, bøker, tegneserieromaner, akvarellblokk og -tusjer. 

Jente (8): Barbie, tegnesaker, formingsting (fra plastelina til piperensere, hun ville elsket fri tilgang på limpistol), robux (virtuelle penger til å bruke i spillet Roblox). 

Begge ønsker seg også dyrere ting. 

Anonymkode: a578d...e61

Skrevet

1 åringen DIGGER biler! han sovner med en bil i hånden. Han leker med biler i all sin våkne tid. Så han skal få sånn tråkke traktor og biler. 

Istedenfor at han skal drukne i leker, så får heller besteforeldrene sette inn penger på fonds kontoen hans.

4 åringen min er sjelden særlig opptatt av gaver. Og hvis hun får en ting hun liker så må man nesten tvinge henne til å åpne resten av gavene. Så igjen, penger. Men hun skal også få klær, bøker, puslespill osv

Skrevet

En pappeske han kan spise på 🥲 Snart 2 år 

Anonymkode: 5cfd9...851

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...