Gjest Bob Skrevet 6. oktober 2005 #1 Skrevet 6. oktober 2005 Noen som vet når neste dvd slippes..... ? Synes det har gått ekstremt lang tid siden den første kom.
Gjest gjest1 Skrevet 6. oktober 2005 #3 Skrevet 6. oktober 2005 Jeg venter også på dette. Men tror ikke det blir med det første. Mange fans har satt igang en e-post-kampanje til selskapet som ga ut dvdene for sesong 1, for å si at de vil ha sesong 2. Har også høre at selskapet kvir seg for å gi ut sesong 2 fordi de tror den ble for "rar" og sær for folk, at den ikke kommer til å selge. Kjempeirriterende, såklart, for sesong 1 slutter jo uten at noe er oppklart, og de kan da ikke bare la oss henge i lufta slik som dette!!! Og sesong 2 vil uansett selge, siden serien har sånn utrolig kult-status.
englefjes Skrevet 6. oktober 2005 #4 Skrevet 6. oktober 2005 Jeg mener jeg hørte høst 2005 en gang, men har enda ikke hørt noen dato eller noe mer om det, så det kan jo hende det er utsatt?
Gjest seroxata Skrevet 6. oktober 2005 #5 Skrevet 6. oktober 2005 for sært og rart? fnyyys, david lynch har alltid laget slikt... skal iallefall få med meg sesong to, om den kommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå