AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #1 Skrevet 6. november 2021 Kanskje vi kan inspirere hverandre til å velge sunt ved å dele hvilke sunne ting som dere koser dere med? Dette fungerer for meg: - bær. En liten skål med bær (blåbær, bringebær) om kvelden til en film/serie/bok/blad - pimientos de padron: små spanske paprika som jeg steker i air fryer og som fremkaller minner om turer til Spania og tapassteder - lakriste fra Pukka (three licorice) Anonymkode: de7c1...c95
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #2 Skrevet 6. november 2021 - Tur alene i skogen før røkla har stått opp - En bok som utfordrer kunnskapen og/eller fordommene mine - Cannabis (i land det er lov) Anonymkode: ed1c6...5be 6
flusa Skrevet 6. november 2021 #3 Skrevet 6. november 2021 Babytomater,salat,klementiner,epler,mellombar. Kan maule salatblader,er så godt☺ 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #4 Skrevet 6. november 2021 Har aldri forbundet mat med "kos". Mat er selvfølgelig godt, men noe jeg spiser til frokost, lunsj og middag. Synes det er så rart hver gang noen prater om at de koser seg med å putte noe i munnen når de ikke er sultne. Anonymkode: f3773...f9d 5
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #5 Skrevet 6. november 2021 Jeg synes at et oppskåret, kjøleskapskaldt eple er veldig godt når jeg kjenner meg litt tung i hodet. Anonymkode: 46704...44e 3
Lafamiglia Skrevet 6. november 2021 #6 Skrevet 6. november 2021 Alle mulige veltilberedte måltider: gratinerte sjøkreps, brokkolisuppe, pasta bolognese, fisk med smørsaus, omelett, salat av skikkelig gode grønnsaker, med dressing av olivenolje, hvitvinsdampede blåskjell, indisk curry, kylling shawarma, pata negra-skinke, bringebær fra Valldal - jeg kunne fortsatt i det uendelige 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #7 Skrevet 6. november 2021 Godteri! Spesielt drops osv. som må nytes en stund. For meg er ingen typer mat sunne eller usunne så lenge de passer inn i dagsbehovet mitt. Sånn ellers synes jeg smoothies er digg, frosne druer eller spekeskinkebacon er også fantastisk. Og beef jerky! Anonymkode: 40a7a...709 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #8 Skrevet 6. november 2021 Tørrfisk grønnskålchips klementiner chai te med varm melk og kanel 😁 Og naturvin hehe Anonymkode: af7c6...8e1 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #9 Skrevet 6. november 2021 Siden cannabis blir tatt med som sunt, tar jeg iallfall med rødvin. Rødvin, podcast eller en god film/serie på tven. Anonymkode: 80739...cee 3
Gjest Elder Millennial Skrevet 6. november 2021 #10 Skrevet 6. november 2021 Vannmelon, romantica tomater og Te ☺️
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #11 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har aldri forbundet mat med "kos". Mat er selvfølgelig godt, men noe jeg spiser til frokost, lunsj og middag. Synes det er så rart hver gang noen prater om at de koser seg med å putte noe i munnen når de ikke er sultne. Anonymkode: f3773...f9d Misunner deg den, ass! Sliter veldig med å avvenne trangen til/behovet for kosemat. Anonymkode: 8be5e...357 10
Navani Skrevet 6. november 2021 #12 Skrevet 6. november 2021 Mat er ikke kos for meg mat er godt ja, men jeg har aldri satt frem noe for å skulle kose meg. Min mor gjør det, og jeg har vokst opp slik, men jeg har aldri gjort det selv. Kos er frisk luft, en god bok, en film i armkroken til mannen, stearinlys. Jeg kan fint sette frem litt chips til en film, men det er ikke godteriet som gjør det koselig, det er filmen og mannen. Har det like koselig uten.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #13 Skrevet 6. november 2021 Melon og spekeskinke, grønnsaker med dip, rugsprø med Kremost og eple/druer, vannmelon, crispy druer, rista kikerter, proteinpudding. Anonymkode: a1d16...04e 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #14 Skrevet 6. november 2021 Druer, fersk ananas, hjemmelaget fruktsalat med vaniljekesam eller melonyoghurt. Anonymkode: f5ac5...8ef 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #15 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har aldri forbundet mat med "kos". Mat er selvfølgelig godt, men noe jeg spiser til frokost, lunsj og middag. Synes det er så rart hver gang noen prater om at de koser seg med å putte noe i munnen når de ikke er sultne. Anonymkode: f3773...f9d Navani skrev (13 minutter siden): Mat er ikke kos for meg mat er godt ja, men jeg har aldri satt frem noe for å skulle kose meg. Min mor gjør det, og jeg har vokst opp slik, men jeg har aldri gjort det selv. Kos er frisk luft, en god bok, en film i armkroken til mannen, stearinlys. Jeg kan fint sette frem litt chips til en film, men det er ikke godteriet som gjør det koselig, det er filmen og mannen. Har det like koselig uten. Hvorfor svarer dere da? Hvorfor i det hele tatt gå inn på en tråd som dere ser dere ikke kan svare på fordi det ikke gjelder dere? Anonymkode: 46704...44e 34
Navani Skrevet 6. november 2021 #16 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvorfor svarer dere da? Hvorfor i det hele tatt gå inn på en tråd som dere ser dere ikke kan svare på fordi det ikke gjelder dere? Anonymkode: 46704...44e Beklager du syns det var dumt, men jeg ville poengtere at mat ikke må være kos. For noen er det helt åpenbart, mens andre har kanskje ikke tenkt så mye over det før, det er en selvfølge og noe man tar for gitt. Det er noe man kan lære seg om man vil, det var derfor jeg svarte. 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #17 Skrevet 6. november 2021 Åh! Masse! Honningmelon, mango, physalis, gul kiwi. Synes det er veldig godt med frosne bananbiter og frossen kirsebær. Ellers kan jeg spise enorme mengder dadler (dessverre!), elsker det! Det er næringsrikt men uheldigvis veldig kaloririkt også. Anonymkode: f4277...755
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #18 Skrevet 6. november 2021 Navani skrev (1 time siden): Beklager du syns det var dumt, men jeg ville poengtere at mat ikke må være kos. For noen er det helt åpenbart, mens andre har kanskje ikke tenkt så mye over det før, det er en selvfølge og noe man tar for gitt. Det er noe man kan lære seg om man vil, det var derfor jeg svarte. Hvem har sagt at det må det? Så enig i svaret ikke har noe i tråden å gjøre Anonymkode: 1e0b6...c88 7
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #20 Skrevet 6. november 2021 Navani skrev (1 time siden): Beklager du syns det var dumt, men jeg ville poengtere at mat ikke må være kos. For noen er det helt åpenbart, mens andre har kanskje ikke tenkt så mye over det før, det er en selvfølge og noe man tar for gitt. Det er noe man kan lære seg om man vil, det var derfor jeg svarte. Du kan jo lage deg en egen tråd for å komme me det du vil poengtere! Svaret ditt er totalt irrelevant! til TS: jordbær, og bær generellt. Anonymkode: 36825...477 11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå