Maryam.Maryam Skrevet 6. november 2021 #1 Skrevet 6. november 2021 Ja , jeg er veldig skuffet nå , det er det andre ganger som jeg kjøper noen veske fra finn , som selgeren sier at det er ekte og jeg mistet bare kvitteringen , men det er egentlig falsk . Har dere opplevde samme? Hva må jeg gjøre nå ?
Gjest Chroma Skrevet 6. november 2021 #2 Skrevet 6. november 2021 For det første, slutt å kjøpe vesker uten kvittering og sertifikat. Ta kontakt med Finn ang de falske veskene og evt anmeld det til politiet.
Maryam.Maryam Skrevet 6. november 2021 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2021 Ja , hun sendte meg meldinger om vesken hadde kjøpt gjennom finn , og hadde kvittering men mistet , ja jeg er dum jeg vet men denne også er veldig dårlig gjort
Minitroll Skrevet 6. november 2021 #4 Skrevet 6. november 2021 Kjøper aldri via vesker via bruktplasser lenger. Spar heller et år og kjøp i butikk eller på legit nettsted. Når du mottar den vesken føles det så bra, med fin innpakning, tags god lukt og støvpose. 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #5 Skrevet 6. november 2021 Shame on you if you fool me once. Shame on me if you fool me twice. Anonymkode: 67d39...ef0 4
Maryam.Maryam Skrevet 6. november 2021 Forfatter #6 Skrevet 6. november 2021 59 minutter siden, AnonymBruker said: Shame on you if you fool me once. Shame on me if you fool me twice. Anonymkode: 67d39...ef0 Nei , ikke sant 😔
Maryam.Maryam Skrevet 6. november 2021 Forfatter #7 Skrevet 6. november 2021 1 hour ago, Minitroll said: Kjøper aldri via vesker via bruktplasser lenger. Spar heller et år og kjøp i butikk eller på legit nettsted. Når du mottar den vesken føles det så bra, med fin innpakning, tags god lukt og støvpose. Veldig enig
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #8 Skrevet 6. november 2021 2 hours ago, Maryam.Maryam said: Nei , ikke sant 😔 Jo det er det faktisk, du burde ha lært etter første gangen og ikke kjøpe enda en veske uten kvittering og sertifikat Anonymkode: 13f47...b85
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #9 Skrevet 6. november 2021 Sjekker du opp hvem folk er før du kjøper? Jeg gjør det. Jeg kjøper veske av «Anette Henriksen, 35, jurist, med sosiale medier og adresse og telefonnummer i 1881». Jeg kjøper ikke veske av Lollypupppy83 uten annen info på.. Litt research i forkant hjelper! Veldig mange oppegående folk har LinkedIn osv, så lett å se hvem folk er/hvor de jobber, dette gir den tryggheten jeg trenger i hvert fall ☺️ Anonymkode: 0c011...a39 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå