Gå til innhold

Falske vesker fra finn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja , jeg er veldig skuffet nå , det er det andre ganger som jeg kjøper noen veske fra finn , som selgeren sier at det er ekte og jeg mistet bare kvitteringen , men det er egentlig falsk .

Har dere opplevde samme? Hva må jeg gjøre nå ? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første, slutt å kjøpe vesker uten kvittering og sertifikat. 
Ta kontakt med Finn ang de falske veskene og evt anmeld det til politiet. 

Skrevet

Ja , hun sendte meg meldinger om vesken hadde kjøpt gjennom finn , og hadde kvittering men mistet , ja jeg er dum jeg vet men denne også er veldig dårlig gjort 

Skrevet

Kjøper aldri via vesker via bruktplasser lenger. Spar heller et år og kjøp i butikk eller på legit nettsted. Når du mottar den vesken føles det så bra, med fin innpakning, tags god lukt og støvpose. 

• Liker 1
Skrevet

Shame on you if you fool me once.

Shame on me if you fool me twice.

Anonymkode: 67d39...ef0

• Liker 4
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker said:

Shame on you if you fool me once.

Shame on me if you fool me twice.

Anonymkode: 67d39...ef0

Nei , ikke sant 😔

Skrevet
1 hour ago, Minitroll said:

Kjøper aldri via vesker via bruktplasser lenger. Spar heller et år og kjøp i butikk eller på legit nettsted. Når du mottar den vesken føles det så bra, med fin innpakning, tags god lukt og støvpose. 

Veldig enig

Skrevet
2 hours ago, Maryam.Maryam said:

Nei , ikke sant 😔

Jo det er det faktisk, du burde ha lært etter første gangen og ikke kjøpe enda en veske uten kvittering og sertifikat 

Anonymkode: 13f47...b85

Skrevet

Sjekker du opp hvem folk er før du kjøper? Jeg gjør det. Jeg kjøper veske av «Anette Henriksen, 35, jurist, med sosiale medier og adresse og telefonnummer i 1881». Jeg kjøper ikke veske av Lollypupppy83 uten annen info på.. 

Litt research i forkant hjelper! Veldig mange oppegående folk har LinkedIn osv, så lett å se hvem folk er/hvor de jobber, dette gir den tryggheten jeg trenger i hvert fall ☺️

Anonymkode: 0c011...a39

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...