AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #1 Skrevet 6. november 2021 Var på kino date med en Tinder match ikveld:) hun var den deiligste jenta je kunne fått med på date! Liker henne allerede;) vi avtalte å møtes igjen for å gå tur i skogen m/ hunden hennes . Følte daten gikk veldig fint og vet hun er ute etter kjæreste slik som meg . jeg er rett over 20-år og hun et år yngre. Blir det riktig a meg å tørre å kysse henne på date 2 ? Jeg blir gal her jeg prøver å sove ,fordi jeg tenker på hvor pen hun var. Riktig høyde,mørkt hår, solbrun hud, delige former men slank og en bonus : hun hadde så store pupper!!!! Omg!!! jeg har runket 2 ganger etter at hun ble hentet av foreldrene sine i byen ,og det var en så tøff hvit Porsche jeg blir så kåt når jeg tenker på henne og fantaserer ! kan hun være drømmedama mi? skulle jeg valgt kun 1 jente jeg skulle hatt sex med resten av livet ,så møtte jeg henne idag ❤️ Anonymkode: f4ac8...31d 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #2 Skrevet 6. november 2021 Hvilken film så dere? Anonymkode: 9b753...e67 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #3 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvilken film så dere? Anonymkode: 9b753...e67 James bond ble valget Anonymkode: f4ac8...31d
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #4 Skrevet 6. november 2021 Hentet av foreldrene etter date faktiskt!😆 Anonymkode: 4bbfe...c25 15
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #5 Skrevet 6. november 2021 Sørg for å kom godt overens med hunden hennes, og ikke send bilde av kuken din, så er dette i boks. Anonymkode: 70f44...bc2 8
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #6 Skrevet 6. november 2021 Interessen din er jo kun basert på kåtskap, stakkars jente. Anonymkode: b6539...de3 7
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #7 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): hun ble hentet av foreldrene sine i byen Sikker på at hun ikke er 14? Anonymkode: 4cbae...a8c
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #8 Skrevet 6. november 2021 Det var veldig koselig å lese helt frem til du begynte å kommentere puppene hennes, runking og hvordan du vil stresse henne med å kysse henne allerede. Kanskje det blir naturlig å kysse neste gang, kanskje ikke før på tiende date! Det er ikke noe du kan gå rundt å ha forventninger til for det fins ikke noe mer turnoff og ødeleggende for dating enn en som er så ivrig på å kysse og komme i buksene mine at han presser seg på i en helt unaturlig situasjon! Hva annet lærte du om henne og den hun er bortsett fra det utseendemessige og overfladiske? Anonymkode: 8f464...8cc 7
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #9 Skrevet 7. november 2021 Holde hender er neste trinn. Ikke rett på kyssing. Hilsen ekspert. Anonymkode: 3e949...a5a 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #10 Skrevet 7. november 2021 Ikke sikkert hun synes du er så pen, har du tenkt på det? Ikke sikkert hun synes du er så vakker å se på. Ikke sikkert hun kunne tenke seg å kysse deg. Kan hende hun ser på deg som en desperat gnom og at hun er forelsket i en modellpen gutt som har foreldre som kjører rød porsche. Anonymkode: 5fac9...d4f 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #11 Skrevet 7. november 2021 Det var vel puppene du ville kysse Anonymkode: 67980...4a2 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #12 Skrevet 7. november 2021 Du virker ekstremt utseendefokusert. Hvordan er hun? Hva liker hun? Hva vil hun i fremtiden? Hva ønsker hun seg? Hva gjør henne glad? Hva synes hun er vondt og vanskelig? Hvordan oppfører hun seg blant venner? Hva slags forhold har hun til familien sin? Alt dette bør du vite om henne før du ymter om noe forhold. Nei, du skal ikke kysse henne ennå. En klem når dere sier hei og hadet er innafor, og en lett hånd på ryggen hennes. Anonymkode: 54f01...998 3
ClausSaus Skrevet 7. november 2021 #13 Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Holde hender er neste trinn. Ikke rett på kyssing. Hilsen ekspert. Anonymkode: 3e949...a5a Ja, eller "berøring" som det mer generelt kalles. Det kinestetiske elementet av forførelse.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #14 Skrevet 7. november 2021 ClausSaus skrev (2 minutter siden): Ja, eller "berøring" som det mer generelt kalles. Det kinestetiske elementet av forførelse. Hahaha, dette her forklarer kanskje de litt odde og unaturlige «berøringene» jeg har opplevd fra datene? Anonymkode: 9ac4b...652 1
ClausSaus Skrevet 7. november 2021 #15 Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hahaha, dette her forklarer kanskje de litt odde og unaturlige «berøringene» jeg har opplevd fra datene? Anonymkode: 9ac4b...652 Ingen kommentar… 😏
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #16 Skrevet 7. november 2021 ClausSaus skrev (13 timer siden): Ja, eller "berøring" som det mer generelt kalles. Det kinestetiske elementet av forførelse. Er da virkelig ille alle som syns berøringer er greit på andre date. En hånd på en skulder når han holder opp døren til restauranten ok, men om han skal begynne å holde hender, sitte inntil, kose, hånd på lår osv kan det være dealbreaker for meg om han gjør det for tidlig. På andre date er man knapt kjent jo og det høres ikke ut som ts vet noe om denne jenta og hvem hun er inni seg så ta det lenge før berøringer Anonymkode: 8f464...8cc 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 7. november 2021 #17 Skrevet 7. november 2021 Du kan forsøke å holde henne i hånda først for å sjekke responsen hennes? Kanskje gi en klem ? Da vil du se om hun trekker seg unna eller gjengleder klemmen Å forsøke å kysse henne etter hvert er ikke dumt om du ser at hun også liker deg . Lykke til ❤️
ClausSaus Skrevet 7. november 2021 #18 Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er da virkelig ille alle som syns berøringer er greit på andre date. En hånd på en skulder når han holder opp døren til restauranten ok, men om han skal begynne å holde hender, sitte inntil, kose, hånd på lår osv kan det være dealbreaker for meg om han gjør det for tidlig. På andre date er man knapt kjent jo og det høres ikke ut som ts vet noe om denne jenta og hvem hun er inni seg så ta det lenge før berøringer Anonymkode: 8f464...8cc Greia med kinestetisk eskalering er at du kan begynne veldig "lett" og så øke på gradvis, og at du dermed raskt merker om det hele er gjensidig ønsket eller ikke – som er ekstremt viktig. Dette er langt mindre invaderende enn å hoppe direkte på ett eller annet som kan oppleves som krenkende for motparten.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #19 Skrevet 8. november 2021 ClausSaus skrev (19 timer siden): Ja, eller "berøring" som det mer generelt kalles. Det kinestetiske elementet av forførelse. For noe tull. TS bør bare satse på å Deep Throat-e henne, hvis hun er villig. TS tenker allerede på sex, så like greit å gå all-in. Nytter ikke med det romantiske tullet og "respekter henne" med damer på 20 år. Wank & Bang, Am - I - rite? 😆 Anonymkode: 66078...1f9 4
ClausSaus Skrevet 8. november 2021 #20 Skrevet 8. november 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): For noe tull. TS bør bare satse på å Deep Throat-e henne, hvis hun er villig. TS tenker allerede på sex, så like greit å gå all-in. Nytter ikke med det romantiske tullet og "respekter henne" med damer på 20 år. Wank & Bang, Am - I - rite? 😆 Anonymkode: 66078...1f9 Javisst. Bare bank den hard og tørr opp i driter’n hennes helt uten forvarsel. Så får du samtidig knesatt hvem som er sjefen i forholdet. </sarkasme> i tilfelle noen lurte... On a more sterilisert note, som stavekontrollen vil ha det til, for mye "respekt" kan også fort ta livet av både romantikk og alt av potensiale. Litt av greia med gradvis eskalering fra det helt uskyldige har jo alltid vært at man på en trygg (for begge parter) måte kan unngå sånt politisk korrekt tøys som «Er det greit for deg om jeg flytter hånden min fra hånden din og opp på skulderen din nå?» – eller hva det nå er #MeToo-mobben har funnet ut er "det nye sexy". For selvtillit skal damene liksom ha i gubben, sånn på toppen av det hele… 😏 Endret 8. november 2021 av ClausSaus 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå