Gå til innhold

Sexstillinger for overvektige

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen sexstillinger dere menn tenker er uaktuelt (pga. tyngden!) dersom dama lider av fedme? 

Anonymkode: ff1ae...a40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja alle . 

Anonymkode: 5e573...f6a

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja alle . 

Anonymkode: 5e573...f6a

Du tenker misjonæren og doggy også er utelukket, eller prøver du bare å fronte fedmehat? 

• Liker 18
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det noen sexstillinger dere menn tenker er uaktuelt (pga. tyngden!) dersom dama lider av fedme? 

Hva mener du med fedme? Kan du gi et eksempel? Fedme er et veldig vidt uttrykk.. 

Anonymkode: 3721b...ed5

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hva mener du med fedme? Kan du gi et eksempel? Fedme er et veldig vidt uttrykk.. 

Hvorfor i all verden vil du at TS skal gi deg et eksempel på hvordan kroppen hennes ser ut? Klarer du ikke å svare på det enkle spørsmålet basert på foreliggende informasjon har du neppe noe nyttig å bidra med uansett.

Anonymkode: a4a44...936

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Str. 52/XXL 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Å bli ridd av 100+ kg er uaktuelt. Ellers funker alle stillinger. 

Anonymkode: 16617...b93

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Takk for svar:-) Er slik jeg også tenker. 

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor i all verden vil du at TS skal gi deg et eksempel på hvordan kroppen hennes ser ut? Klarer du ikke å svare på det enkle spørsmålet basert på foreliggende informasjon har du neppe noe nyttig å bidra med uansett.

Du leste åpenbart ikke kommentaren du siterte. Siden du henger deg så opp i ting du finner på så tror jeg det er leggetid for deg snart. Vi prøver å ha en voksen samtale og da må barn gå til sengs.

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Str. 52/XXL 

Dama er vel 1 størrelse under deg og vi merker at visse ting må gjøres litt mer forsiktig enn før. Når du har nærmere 100 kg oppå deg så kan ikke personen på topp slå seg løs. Vi har ikke funnet noe som er uaktuelt, men som sagt så må vi være litt forsiktige. Bare for å si det så trenger ikke jeg akkurat å ha pute under frakken når jeg skal være nisse i år så jeg og dama er vel på samme nivå.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Du leste åpenbart ikke kommentaren du siterte. Siden du henger deg så opp i ting du finner på så tror jeg det er leggetid for deg snart. Vi prøver å ha en voksen samtale og da må barn gå til sengs.

Hehe. Ser du drar frem det aller eldste trikset fra hersketeknikk-boka di. Det er ingen som lar seg affisere av det og du må gjerne gubbe videre. 

• Liker 4
Skrevet

Skikkelig feite damer kan jeg bare ta i en stilling og det er når hun ligger på rygg og jeg står på kne. Selv doggy blir for vanskelig tilgang.

Anonymkode: 3279b...0cb

• Liker 1
Skrevet

Å knulle henne i munnen er vel den beste stillingen. 👍🏼

Anonymkode: 97067...20a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Min mann elsker det når jeg rir han og jeg veier over 100kg. Godt folk er forskjellige 😊

Anonymkode: 67681...e61

• Liker 19
Skrevet

Jeg tror det er kuklengden som setter sine begrensninger, så det er ikke bare fedmen alene sin skyld. Den eneste begrensningen jeg ser er uplifting-sex hvis kvinnen er tung. Fordelen er at de som oftes er litt trange og våte.

• Liker 8
Skrevet

Sjekk nrk.no og sexguiden. Kanskje dere kan hente litt inspo. 

Anonymkode: 3ddcd...348

• Liker 4
Gjest Smeltemann
Skrevet

Har aldri hatt sex med overvektige damer. Men kan tenke meg at hun på topp vil være katastrofe.  Mobiliteten blir jo dårligere jo større kroppene er.

Skrevet
Smeltemann skrev (7 minutter siden):

Har aldri hatt sex med overvektige damer. Men kan tenke meg at hun på topp vil være katastrofe.  Mobiliteten blir jo dårligere jo større kroppene er.

Det er bare en myte, overvektige kan faktisk være veldig flexible, utholdende og ha god fart på revskinkene..

• Liker 10
Skrevet

Jeg veide 100+ , og mannen min maste om at jeg skulle ri han hver gang vi hadde sex.

Han sa det ikke var tungt, og at han elsket det.

Nå har jeg tatt av meg 40 kg, og han mener akkurat det samme😅

• Liker 8
Skrevet
Bamseklemmer skrev (39 minutter siden):

Jeg tror det er kuklengden som setter sine begrensninger, så det er ikke bare fedmen alene sin skyld. Den eneste begrensningen jeg ser er uplifting-sex hvis kvinnen er tung. Fordelen er at de som oftes er litt trange og våte.

Mannen min hadde ingen problemer med å løfte meg da jeg var 100+ , han elsket at jeg red han , løftet meg opp og ned mens jeg satt på han :)

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...