AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #1 Skrevet 6. november 2021 Hei! Jeg er en jente som sliter endel. Kan dere som er troende der ute be for meg? Jeg har det veldig vondt og trenger å finne en vei. Anonymkode: be9f8...9df 4
vesla1985 Skrevet 6. november 2021 #2 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei! Jeg er en jente som sliter endel. Kan dere som er troende der ute be for meg? Jeg har det veldig vondt og trenger å finne en vei. Anonymkode: be9f8...9df Selvfølgelig
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #3 Skrevet 6. november 2021 Takk det settes stor pris på Anonymkode: be9f8...9df
Bonusornobonus Skrevet 6. november 2021 #4 Skrevet 6. november 2021 Jeg håper du vil finne indre ro og trygghet i deg selv. Jeg vil sende deg gode tanker og en varm klem. Spør noen om hjelp og ta godt vare på deg selv ❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #5 Skrevet 6. november 2021 Jeg ber for deg ❤️ Anonymkode: 65ef9...1fe
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #6 Skrevet 6. november 2021 Bonusornobonus skrev (Akkurat nå): Jeg håper du vil finne indre ro og trygghet i deg selv. Jeg vil sende deg gode tanker og en varm klem. Spør noen om hjelp og ta godt vare på deg selv ❤️ Tusen takk🥺 det var fint å lese Anonymkode: be9f8...9df
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #7 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ber for deg ❤️ Anonymkode: 65ef9...1fe Tusen takk. Det betyr ufattelig mye😥❤️ Anonymkode: be9f8...9df
knulleGuden666 Skrevet 6. november 2021 #8 Skrevet 6. november 2021 Hjelper dessverre ikke å be til en gud dom ikke eksisterer. Snakk heller med ei god venninne eller kamerat som virkelig er glad i deg, det har verdi. En psykolog er også til hjelp, evnt kan du sende meg en privat melding så kan jeg prøve å hjelpe deg så godt jeg kan 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #9 Skrevet 6. november 2021 Ber for deg ❤️ Anonymkode: e5247...0d1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #10 Skrevet 6. november 2021 knulleGuden666 skrev (1 minutt siden): Hjelper dessverre ikke å be til en gud dom ikke eksisterer. Snakk heller med ei god venninne eller kamerat som virkelig er glad i deg, det har verdi. En psykolog er også til hjelp, evnt kan du sende meg en privat melding så kan jeg prøve å hjelpe deg så godt jeg kan Jeg tror Gud eksisterer og at det kan hjelpe hvis flere ber for meg. Jeg har prøvd alt av hjelp. Psykolog, lege osv. ingen kan hjelpe meg. Jeg har noen få venner som forstår meg. Men jeg kan ikke plage de døgnet rundt Anonymkode: be9f8...9df 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #11 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ber for deg ❤️ Anonymkode: e5247...0d1 Tusen takk❤️ Det setter jeg utrolig pris på❤️ Anonymkode: be9f8...9df
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #12 Skrevet 6. november 2021 Jeg er ikke kristen selv, men jeg ber for deg dersom det er det du ønsker. ❤️ Jeg ber for at du kommer deg igjennom det du går igjennom nå, og jeg ber for at du får det godt med deg selv snart. Jeg ser opp på himmelen og sender deg gode tanker. ❤️ Husk at vi ofte er mye sterkere enn vi tror. Alt du har opplevd i livet til nå har du faktisk kommet deg gjennom, og du kommer til å klare deg gjennom dette også. ❤️ Mange store klemmer. ❤️ Anonymkode: 4f754...998 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #13 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hei! Jeg er en jente som sliter endel. Kan dere som er troende der ute be for meg? Jeg har det veldig vondt og trenger å finne en vei. Anonymkode: be9f8...9df Kjære Gud i himmelen! Du ser hvem TS er og hva hun står i. Kjære Far, hjelp henne med det hun sliter med! Hjelp henne med å få det lettere og la henne finne veien hun trenger slik at dagene hennes kan bli bedre! La henne finne trøst i dine ord og armer! Send henne den hjelp som hun trenger slik at hun slipper å gå alene med det! Hold dine beskyttende hender over henne og gi henne fred! I Jesu navn, amen! Anonymkode: 1f71a...06d
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #14 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er ikke kristen selv, men jeg ber for deg dersom det er det du ønsker. ❤️ Jeg ber for at du kommer deg igjennom det du går igjennom nå, og jeg ber for at du får det godt med deg selv snart. Jeg ser opp på himmelen og sender deg gode tanker. ❤️ Husk at vi ofte er mye sterkere enn vi tror. Alt du har opplevd i livet til nå har du faktisk kommet deg gjennom, og du kommer til å klare deg gjennom dette også. ❤️ Mange store klemmer. ❤️ Anonymkode: 4f754...998 Tusen takk! Det var veldig fint å lese❤️ Jeg setter ufattelig stor pris på det❤️ Håper jeg får det bra igjen snart❤️ Anonymkode: be9f8...9df
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #15 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kjære Gud i himmelen! Du ser hvem TS er og hva hun står i. Kjære Far, hjelp henne med det hun sliter med! Hjelp henne med å få det lettere og la henne finne veien hun trenger slik at dagene hennes kan bli bedre! La henne finne trøst i dine ord og armer! Send henne den hjelp som hun trenger slik at hun slipper å gå alene med det! Hold dine beskyttende hender over henne og gi henne fred! I Jesu navn, amen! Anonymkode: 1f71a...06d Amen! Tusen takk for forbønnen! Den traff meg dypt❤️ Anonymkode: be9f8...9df
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #17 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): ❤Ja Anonymkode: 28bcb...789 Tusen takk! Det verdsettes veldig høyt❤️ Anonymkode: be9f8...9df
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #18 Skrevet 6. november 2021 Ble du bedre etter bønn?Om ikke kontakt lege. Anonymkode: 446ba...b24
Duff Skrevet 6. november 2021 #19 Skrevet 6. november 2021 Jeg skal ta deg med i bønn nå når jeg legger meg ❤❤
flusa Skrevet 6. november 2021 #20 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hei! Jeg er en jente som sliter endel. Kan dere som er troende der ute be for meg? Jeg har det veldig vondt og trenger å finne en vei. Anonymkode: be9f8...9df Jeg tror ikke på gud, men jeg håper du får det bedre med deg selv. Sender deg en god klem❤
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå