AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #1 Skrevet 5. november 2021 Finnes det ingen andre sosiale arenaer man bruke? Anonymkode: d5995...44c
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #2 Skrevet 5. november 2021 Utesteder, private fester og frivillige verv. I det siste tilfellet er det mer å bli kjent med folk da, men plutselig blir man kjent med en søt jente man vil be på date Anonymkode: b6027...2c4
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #3 Skrevet 6. november 2021 Befinner meg på kvinneguiden 🤣. Men det er vel egentlig fordi jeg har gitt opp hele datingen for en stund. Lei av menn på datingapper og byen er jeg sjelden på. Anonymkode: 8b6a0...53e 1
Xeniaz Skrevet 6. november 2021 #4 Skrevet 6. november 2021 Ønsker å deite på sikt! Er skilt men har det fint, trenger ingen👌. Byen er jeg også sjeldent på. Jeg var ca en mnd på tinder men møtte ingen i virkeligheten.....nettdatet litt før jeg ble gift, mange frosker gitt. Har mer troen på naturlig kjemi og bli kjent uten app. Vi er nok blitt mer utålmodige i takt med teknologien! Jeg kan tenke meg å evt møte noen gjennom venner eller via trening. 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #5 Skrevet 6. november 2021 Ja, det lurer jeg også på. Hvor er de kjekke, single mennene med god utdanning og livet på stell? Som regel er de på jobb. Jeg synes det er vanskelig å bli kjent med menn jeg kunne tenke med å date på fritiden. Anonymkode: 26db8...07b
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #6 Skrevet 6. november 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: Ja, det lurer jeg også på. Hvor er de kjekke, single mennene med god utdanning og livet på stell? Som regel er de på jobb. Jeg synes det er vanskelig å bli kjent med menn jeg kunne tenke med å date på fritiden. Anonymkode: 26db8...07b Det kjekke mennene med god utdanning og livet på stell er ikke single. De er sammen med damer av høy kvalitet. Problemer er nok at du forventer deg å date menn som er langt utenfor det du kan forvente å få. Skjønner jo at å date menn på sitt eget nivå er litt kjedelig, men sånn er det. Anonymkode: e106d...849
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #7 Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Det kjekke mennene med god utdanning og livet på stell er ikke single. De er sammen med damer av høy kvalitet. Problemer er nok at du forventer deg å date menn som er langt utenfor det du kan forvente å få. Skjønner jo at å date menn på sitt eget nivå er litt kjedelig, men sånn er det. Anonymkode: e106d...849 Joda, det er vi. Mange av oss i hvert fall 😊 Anonymkode: ebeed...5ec 2
norw Skrevet 7. november 2021 #8 Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (På 6.11.2021 den 10.11): Ja, det lurer jeg også på. Hvor er de kjekke, single mennene med god utdanning og livet på stell? Som regel er de på jobb. Jeg synes det er vanskelig å bli kjent med menn jeg kunne tenke med å date på fritiden. Anonymkode: 26db8...07b God utdanning er ikke særlig relevant.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #9 Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det kjekke mennene med god utdanning og livet på stell er ikke single. De er sammen med damer av høy kvalitet. Problemer er nok at du forventer deg å date menn som er langt utenfor det du kan forvente å få. Skjønner jo at å date menn på sitt eget nivå er litt kjedelig, men sånn er det. Anonymkode: e106d...849 Jo jeg er singel Anonymkode: 7ef33...94c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå