Gå til innhold

Dere som dater men ikke bruker apper, hvor befinner dere dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det ingen andre sosiale arenaer man bruke? 

Anonymkode: d5995...44c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utesteder, private fester og frivillige verv. I det siste tilfellet er det mer å bli kjent med folk da, men plutselig blir man kjent med en søt jente man vil be på date ;)

Anonymkode: b6027...2c4

Skrevet

Befinner meg på kvinneguiden 🤣. Men det er vel egentlig fordi jeg har gitt opp hele datingen for en stund. Lei av menn på datingapper og byen er jeg sjelden på.

Anonymkode: 8b6a0...53e

• Liker 1
Skrevet

Ønsker å deite på sikt! Er skilt men har det fint, trenger ingen👌. Byen er jeg også sjeldent på. Jeg var ca en mnd på tinder men møtte ingen i virkeligheten.....nettdatet litt før jeg ble gift, mange frosker gitt. Har mer troen på naturlig kjemi og bli kjent uten app. Vi er nok blitt mer utålmodige i takt med teknologien! Jeg kan tenke meg å evt møte noen gjennom venner eller via trening.

• Liker 1
Skrevet

Ja, det lurer jeg også på. Hvor er de kjekke, single mennene med god utdanning og livet på stell? Som regel er de på jobb. Jeg synes det er vanskelig å bli kjent med menn jeg kunne tenke med å date på fritiden. 

Anonymkode: 26db8...07b

Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, det lurer jeg også på. Hvor er de kjekke, single mennene med god utdanning og livet på stell? Som regel er de på jobb. Jeg synes det er vanskelig å bli kjent med menn jeg kunne tenke med å date på fritiden. 

Det kjekke mennene med god utdanning og livet på stell er ikke single. De er sammen med damer av høy kvalitet. Problemer er nok at du forventer deg å date menn som er langt utenfor det du kan forvente å få. 

Skjønner jo at å date menn på sitt eget nivå er litt kjedelig, men sånn er det.

Anonymkode: e106d...849

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Det kjekke mennene med god utdanning og livet på stell er ikke single. De er sammen med damer av høy kvalitet. Problemer er nok at du forventer deg å date menn som er langt utenfor det du kan forvente å få. 

Joda, det er vi. Mange av oss i hvert fall 😊

Anonymkode: ebeed...5ec

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.11.2021 den 10.11):

God utdanning er ikke særlig relevant. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jo jeg er singel 

Anonymkode: 7ef33...94c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...