AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #1 Skrevet 5. november 2021 Han 25, jeg 40. Noen damer som har gjort det? Menn? Anonymkode: c8001...d97 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #2 Skrevet 5. november 2021 Kunne ikke brydd meg mindre så lenge han er 20+ Syns 18, 19 hadde blitt i det yngste laget og syns egentlig tidlig 20 åra også er veldig ungt, men så lenge dere begge er voksne så bryr jeg meg egentlig fint lite. Dere vet selv hva dere vil. Personlig har jeg ikke prøvd. Er eldre enn samboeren min men bare med 3 år forskjell. Anonymkode: 3ea44...c5e 4
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #3 Skrevet 5. november 2021 Nei, dere er begge voksne og lovlig for lengst. Når det har kommet til dette punkt får dere gjøre det dere vil. Hvis noen har problemer med det kan de spise gress. Anonymkode: a7dc6...ad9 11
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #4 Skrevet 5. november 2021 Forstår ikke hva han vil med meg da. Når han kan få flotte yngre damer, og han er kjekk. Er kun for sex da. Men føler litt på at det var på grensen i forhold til alder. Anonymkode: c8001...d97 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #5 Skrevet 5. november 2021 Sender en varm takk til den 15 år eldre kvinnen som satte i gang sexlivet mitt. Hun ville gjerne møtes fast, men på den tiden hadde jeg ikke hørt om ff og sånt. Men pass på, følelser kan komme uansett. Anonymkode: 73732...449 6
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #6 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Forstår ikke hva han vil med meg da. Når han kan få flotte yngre damer, og han er kjekk. Er kun for sex da. Men føler litt på at det var på grensen i forhold til alder. Anonymkode: c8001...d97 Spenningen, og det at han føler seg trygg på at det kun er en seksuell relasjon. Og selvsagt kan du ha en utstråling av en annen verden 😘 Anonymkode: 73732...449 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #7 Skrevet 6. november 2021 I mitt hode blir man voksen rundt 25-årsalderen, og da spiller det ingen rolle med aldersforskjell. Jeg er 35, og tror ikke jeg kunne falt for noen som er 10 år yngre enn meg, men jeg ser ikke noe galt med det. Heller ikke noe galt med 22-23, men synes det blir litt mer «uforståelig». Kanskje man klør seg litt mer i hodet hvis man ser noen med denne aldersforskjellen, vet ikke. Men synes feks 20-åringer er ungdommer/unge voksne, i hvert fall ikke «ordentlig» voksne 😅 Anonymkode: 6bf84...d2d 4
bullehurk Skrevet 6. november 2021 #8 Skrevet 6. november 2021 Den aldersmessige comboen der er den absolutt beste for sex, jeg kan anbefale det på det varmeste. Iaf. for sex, forhold er en annen sak. Hilsen Kv. 45 med elsker på 29. 7
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #9 Skrevet 6. november 2021 Bare slutt å omtal han som gutt, da høres du pedo ut. Anonymkode: acf5e...620 6
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #10 Skrevet 6. november 2021 Jeg er 22, og har ofte ons med 40+ år gamle damer. Anonymkode: 02099...2ec 8
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #11 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er 22, og har ofte ons med 40+ år gamle damer. Anonymkode: 02099...2ec Hva er bra med det da? Du eller de som sjekker opp? Anonymkode: c8001...d97
Bamseklemmer Skrevet 6. november 2021 #12 Skrevet 6. november 2021 bullehurk skrev (6 timer siden): Den aldersmessige comboen der er den absolutt beste for sex, jeg kan anbefale det på det varmeste. Iaf. for sex, forhold er en annen sak. Hilsen Kv. 45 med elsker på 29. Uten tvil de beste elskerinne jeg har hatt er de som var mye eldre enn meg selv, de var så imøtekommende, hyggelige, takknemmelige, dramafritt, avslappende, råskap, kåtere, deiligere, og fikk mye god mat. Dere yngre kvinner må se på dette som en god opplæring, han gjør det for å skaffe seg erfaring slik at dere kan dra nytte av det. Det er bare å hylle slike medsøstre, de er utmerket lærere til din kommende mann. For gutter blir til menn etter en stunds kontakt med en slik kvinne. Jeg kan anbefaler også det på det varmeste. Iaf. for sex, forhold er en annen sak. Så gutter, vil dere ha det deilig og få erfaring i en fei? Finn deg en milf og bli til en mann, vær lærevillig og hør på dama🤗 6
Peter007 Skrevet 6. november 2021 #13 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Han 25, jeg 40. Noen damer som har gjort det? Menn? Anonymkode: c8001...d97 Bare kjør på. 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #14 Skrevet 6. november 2021 Når du kaller han en gutt? Ja, for man har ikke sex med gutter, uavhengig av alder, for gutter er barn. Når du kaller han en mann og sier han er 25 år. Helt greit. Anonymkode: af4b3...d9f 5
Gjest Paramount Skrevet 6. november 2021 #15 Skrevet 6. november 2021 Når han er 25 år er han så voksen at det spiller mindre rolle. Voksne kvinner som har sex med yngre (voksne) menn er ikke ekkelt i det hele tatt. Kun dersom en eldre dame utelukkende går etter unge menn, det høres mindre bra ut for meg. Det handler litt om måten det skjer på. En voksen dame som har lyst på å prøve noe yngre er uttrykk for lyst på spenning, det er attraktivt og sexy. Forhold med stor aldersforskjell har jeg atskillig mindre tro på. Litt aldersforskjell kan være krydder i forholdet. Det finnes ingen fasit, sex er stort sett deilig uansett.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #16 Skrevet 6. november 2021 Ikke spesielt ekkelt siden begge er voksne, men veldig rart sett fra mitt ståsted. Kunne aldri tenkt meg å være sammen med (i noen som helst betydning) en som var så mye yngre enn jeg selv. Anonymkode: d1e4b...45d 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #17 Skrevet 6. november 2021 Jeg er 30, så jeg hadde nok fått problemer med en gutt på 15 gitt 😅 ikke at jeg har lyst heller. kanskje hvis jeg hadde vært eldre, og mannen over 20 (MINST!) Anonymkode: 889a4...c47
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #18 Skrevet 6. november 2021 Jeg er en dame på 44. Hatt flere ff’r med menn fra 24-33. Det har utelukkende vært gode, fine erfaringer. Jeg opplever at menn i den alderen er genuint mer utforskende, nysgjerrige, åpne, lydhøre og opptatt av felles nytelse og ikke nødvendigvis prestasjon. Entusiasmen er en helt annen. Det de har gitt uttrykk for er at de setter pris på fravær av drama, modenhet, et annet syn på sex, samtalepartner, og at sexen er bedre. Go for it! Anonymkode: 5cdc7...ef1 5
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #19 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Forstår ikke hva han vil med meg da. Når han kan få flotte yngre damer, og han er kjekk. Er kun for sex da. Men føler litt på at det var på grensen i forhold til alder. Anonymkode: c8001...d97 Det er langt innafor. Jeg hadde en elskerinne som var 23 år yngre enn meg. Hun hadde allerede to barn og en mann som ikke var særlig interessert i sex. Hos meg fikk hun bollet seg skikkelig. Herlig for begge! Anonymkode: c96b0...e29 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #20 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Jeg er 30, så jeg hadde nok fått problemer med en gutt på 15 gitt 😅 ikke at jeg har lyst heller. kanskje hvis jeg hadde vært eldre, og mannen over 20 (MINST!) Anonymkode: 889a4...c47 Du liker kanskje eldre menn? Mange det…..😉 Anonymkode: c96b0...e29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå