AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #1 Skrevet 5. november 2021 Jeg er blitt sammen med en kar. Når vi er fysisk sammen har vi fantastisk fysisk kjemi. Men vi sliter med samtaler. Også på meldingene er vi dårlig. Vi klarer ikke ha samtaler, og vi er ca 40 år begge to. Vi snakker bare kort hva vi gjør/skal gjøre og savner deg. Når vi er fysisk sammen går det mest i jeg har det så godtsammen med deg, typ. Hvorfor klarer vi ikke ha vanlige samtaler, jeg klarer det jo med Andre menn og mennesker. Anonymkode: 9d9fa...f3e
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #2 Skrevet 6. november 2021 Tenker dere har dårlig kjemi og ikke passer sammen. Ihvertfall ikke som samtalepartnere. Er ikke alle jeg fører like gode samtaler med ihvertfall. Du får avgjøre hvor viktig det er for deg at kjæresten din også er en god samtalepartner for deg. Tror ikke dette er noe du bare kan endre på. Be han skjerpe seg, liksom... Anonymkode: 89bc2...6ca
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #3 Skrevet 6. november 2021 Tror ikke dette er noe dere kan endre på. Anonymkode: 2caf1...338
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #4 Skrevet 6. november 2021 Tror ikke dette går å endre på dessverre. Hadde det sånn med en ex, var veldig fysisk tiltrukket til hverandre og amazing sex, men praten gikk ikke naturlig. Men med oss gikk det bedre på melding da. Det forholdet varte naturligvis ikke så lenge. Med andre exer og nåværende kjæresten går praten naturlig og vi kan prate om alt mulig i timesvis. Anonymkode: 3dd20...c2b
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #5 Skrevet 6. november 2021 13 hours ago, AnonymBruker said: Tenker dere har dårlig kjemi og ikke passer sammen. Ihvertfall ikke som samtalepartnere. Er ikke alle jeg fører like gode samtaler med ihvertfall. Du får avgjøre hvor viktig det er for deg at kjæresten din også er en god samtalepartner for deg. Tror ikke dette er noe du bare kan endre på. Be han skjerpe seg, liksom... Anonymkode: 89bc2...6ca Det er ingenting som heter «dårlig kjemi». Det er et flåsete uttrykk damer bruker når det egentlig ikke er noen fysisk tiltrekning tilstede som gjør at man opptrer flørtete og synes relasjonen er spennende. Anonymkode: 440c1...c7f
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #6 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er ingenting som heter «dårlig kjemi». Det er et flåsete uttrykk damer bruker når det egentlig ikke er noen fysisk tiltrekning tilstede som gjør at man opptrer flørtete og synes relasjonen er spennende. Anonymkode: 440c1...c7f Klart det er noe som heter kjemi, det gjelder for venner også. Anonymkode: 2caf1...338 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #7 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg er blitt sammen med en kar. Når vi er fysisk sammen har vi fantastisk fysisk kjemi. Men vi sliter med samtaler. Også på meldingene er vi dårlig. Vi klarer ikke ha samtaler, og vi er ca 40 år begge to. Vi snakker bare kort hva vi gjør/skal gjøre og savner deg. Når vi er fysisk sammen går det mest i jeg har det så godtsammen med deg, typ. Hvorfor klarer vi ikke ha vanlige samtaler, jeg klarer det jo med Andre menn og mennesker. Anonymkode: 9d9fa...f3e Hvor lenge har dere vært sammen og har dere ikke prata om ting på datene før dere ble sammen? Anonymkode: a5e4b...3e0
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #8 Skrevet 6. november 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Klart det er noe som heter kjemi, det gjelder for venner også. Anonymkode: 2caf1...338 For venner kalles det at man er like, har like interesser, ler av de samme tingene. Det er ingen magisk kraft som heter kjemi selv om det sikkert føles mer Disney ut for dere damer at det er «kjemi». Da slipper dere jo også å innrømme for dere selv hva dere føler om ting. Anonymkode: 440c1...c7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå