AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #1 Skrevet 5. november 2021 Skulle gjerne vite hva en spesialkonsulent i kommunal sektor tjener? Si gjerne litt om utdanning, stilling og ansiennitet også om du vet mere :-) Anonymkode: c8369...f2c
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #2 Skrevet 6. november 2021 Finner det ved å søke på krav til 3 årig u/h på tariffavtalene som ligger ute Anonymkode: c543a...82d
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #3 Skrevet 6. november 2021 Kommuner gir i mange tilfeller ulik lønn for samme stilling. Det er en jungel å sette seg inn i og det beste er å se hva som står om lønn i utlysningen og google koden eller evt lønnstrinnet. Anonymkode: 7f441...39e 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #4 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Finner det ved å søke på krav til 3 årig u/h på tariffavtalene som ligger ute Anonymkode: c543a...82d Mulig jeg er svært enkel, men forsøker å google og har lett, men finner ikke noe klar info på dette. Har funnet noen utløpte stillingsannonser, men de er altså utløpt og sier lite om dagens lønn. Hvis du fant dette lett ved å google vil jeg bli svært takknemlig om du kan dele linken med meg/oss :-) AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kommuner gir i mange tilfeller ulik lønn for samme stilling. Det er en jungel å sette seg inn i og det beste er å se hva som står om lønn i utlysningen og google koden eller evt lønnstrinnet. Anonymkode: 7f441...39e Det står ingenting om lønn i utlysningen for stillingen, dessverre. Anonymkode: c8369...f2c
Gjest Albbas Skrevet 6. november 2021 #5 Skrevet 6. november 2021 Umulig å svare på. Lønna i kommunene varierer enormt, det er store forskjeller fra kommune til kommune.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå