AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #1 Del Skrevet 5. november 2021 Skal returnere noen varer, men det lå ikke noen returetikk i pakken, og på skrivet som fulgte med står det at jeg må skrive ut etikken. Kan jeg bare skrive det ut på vanlig ark og lime/tape fast på pakken, eller må det være klistremerke-etikk? Anonymkode: cae0e...5e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #2 Del Skrevet 5. november 2021 Går fint å printe ut på vanlig papir og tape fast, har gjort det mange ganger Bare husk å legg halvdelen som skal inni pakken inni pakken og teip fast den andre delen utenpå. Anonymkode: 6719f...9ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #3 Del Skrevet 5. november 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Går fint å printe ut på vanlig papir og tape fast, har gjort det mange ganger Bare husk å legg halvdelen som skal inni pakken inni pakken og teip fast den andre delen utenpå. Anonymkode: 6719f...9ae Jeg har fått returetikken på epost, en med strekkoder og jeg regner med at jeg skal feste den på pakken. Har ikke fått del 2. Så greit hvis jeg bare kan skrive det ut og teipe den fast😀 Anonymkode: cae0e...5e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #4 Del Skrevet 5. november 2021 Just now, AnonymBruker said: Jeg har fått returetikken på epost, en med strekkoder og jeg regner med at jeg skal feste den på pakken. Har ikke fått del 2. Så greit hvis jeg bare kan skrive det ut og teipe den fast😀 Anonymkode: cae0e...5e1 Da er det sikkert ok å teipe på hele ja Hender jeg har fått sånne jeg må klippe i 2 (altså de har blitt sendt meg som 1 ark men det er stiplet linje på midten man skal klippe over). Men det varierer jo fra butikk til butikk de returlappene. Anonymkode: 6719f...9ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #5 Del Skrevet 5. november 2021 Skriv ut og fest med tape. Har gjort det flere ganger. Anonymkode: 4a60c...c3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #6 Del Skrevet 6. november 2021 Jeg pleier å skrive ut etiketten på vanlig printer-papir, putter den i en plastlomme og taper fast plast-lommen. Anonymkode: 71e34...8ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå