AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #1 Skrevet 5. november 2021 Og hva skal du gi han? Har en 13-åring som bare ønsker seg penger, men har ikke så lyst til å gi det 😅 Anonymkode: 4bd9d...cd3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #2 Skrevet 5. november 2021 Nike Air Force 1 Anonymkode: 48209...07d 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #3 Skrevet 7. november 2021 Min 14 åringer ønsker seg dette: Diverse playstationspill, led lys lister, nytt gaming headsett, god parfyme, kul ny vinterjakke, reaction game, tv til rommet, gavekort og penger såklart 😊 Anonymkode: 2161c...956 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #4 Skrevet 7. november 2021 Gavekort på klesbutikker dobbeldyne nike air force 1 Anonymkode: a1ac6...fd1 1
knulleGuden666 Skrevet 7. november 2021 #5 Skrevet 7. november 2021 Hvorfor vil du ikke gi penger ts, penger er det absolutt beste da kan de kjøpe det de selv vil eller spare til senere i livet. Gi penger når han ønsker det, det vitner om en svært glup tenåring!
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #6 Skrevet 7. november 2021 knulleGuden666 skrev (4 timer siden): Hvorfor vil du ikke gi penger ts, penger er det absolutt beste da kan de kjøpe det de selv vil eller spare til senere i livet. Gi penger når han ønsker det, det vitner om en svært glup tenåring! Han er flink med penger, og liker å spare for å kjøpe seg dyrere ting. Så det går mest på at jeg er redd det er stusselig å åpne en konvolutt med penger i, mens lillesøster sitter der med flust av gaver. Selv om han ønsker seg penger, så er det jo kjedelig å få på julaften mener jeg 😕 Anonymkode: 4bd9d...cd3 1
knulleGuden666 Skrevet 7. november 2021 #7 Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han er flink med penger, og liker å spare for å kjøpe seg dyrere ting. Så det går mest på at jeg er redd det er stusselig å åpne en konvolutt med penger i, mens lillesøster sitter der med flust av gaver. Selv om han ønsker seg penger, så er det jo kjedelig å få på julaften mener jeg 😕 Anonymkode: 4bd9d...cd3 Nei det er ikke kjedelig, gi han penger. Du løser pakker med å skaffe tomme esker og legge penger oppi, da får han pakkepenger 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå