AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #1 Skrevet 5. november 2021 Noen andre som ikke leser pensum så nøye, men heller finner andre artikler, ser videoer på nett osv for å lære og reflektere? Har dere hatt god nytte og erfaring med dette? Anonymkode: 76d3f...1cf
Katten.2.0 Skrevet 5. november 2021 #2 Skrevet 5. november 2021 Problemet er at du da kan sitte igjen med masse (god) kunnskap som ikke er relevant for eksamensoppgavene. 4
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #3 Skrevet 5. november 2021 10 minutter siden, Katten.2.0 said: Problemet er at du da kan sitte igjen med masse (god) kunnskap som ikke er relevant for eksamensoppgavene. Godt poeng. Har ikke vært så obs på det annet at jeg prøver å finne andre forklaringer på begreper, teorier osv. Anonymkode: 76d3f...1cf
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #4 Skrevet 6. november 2021 Ja. Leste lite i pensumbøkene under hele utdannelsen, ofte gadd jeg ikke en gang å kjøpe bøkene. Har problemer med å konsentrere meg på lange fagtekster. Det beste var de gangene jeg kunne laste ned bøkene digitalt og dermed bare finne frem til begreper med ctrl+f og notere ned noen stikkord eller fant andre kilder på nettet som enkelt forklarte eller kunne oppsummere begrepene og teoriene vi lærte om. Fikk B/C i snitt på bacheloren og B på masteroppgaven. Anonymkode: 200f7...890
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå