AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #1 Skrevet 5. november 2021 Jeg har etter mange år begynt å skjønne at jeg må være en form for asexuel. Alle mine forholdt har gått i dass pga det. Skulle så gjerne ha truffet andre som er som meg sånn sett. Føles litt ensomt Anonymkode: 7e256...4b2
Hr. Aktiv Skrevet 5. november 2021 #2 Skrevet 5. november 2021 Det er null stress. Søk etter ei dame gjerne med barn. Liten interesse for sex der. 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #3 Skrevet 5. november 2021 Hr. Aktiv skrev (8 minutter siden): Det er null stress. Søk etter ei dame gjerne med barn. Liten interesse for sex der. Nei, det stemmer ikke. Er dame selv, med barn. Og har venninner i samme situasjon. Ingen av oss som er aseksuelle. Vi er glad i sex vi. Du må nok gå i deg selv siden de damene du treffer er sånn. Anonymkode: 59b60...746 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #4 Skrevet 5. november 2021 AVEN Norge? Anonymkode: 0d7ce...7e2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #5 Skrevet 5. november 2021 Er ikke KG en perfekt plass Anonymkode: e70eb...7d2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #6 Skrevet 5. november 2021 Da må du antakeligvis bli sammen med en annen dame, kunne det fungert? Anonymkode: 1b508...b2d
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #7 Skrevet 7. november 2021 Aseksualitet er et spekter. Du er ikke automatisk garantert en kvinne som ikke ønsker seg, selv om hun er aseksuell. Jeg er selv på spekteret, men har veldig gjerne sex når jeg har en partner jeg bryr meg om. Anonymkode: 51968...4b5
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #8 Skrevet 7. november 2021 Du har bare ikke truffet en som tenner deg seksuelt. Må være ærlig og si at de fleste ikke er god i sex. De klarer å ha sex, de må gjerne ha en del hjelpemidler etc for å kompensere for manglende ferdigheter, da som regel psykisk og fysisk forståelse. Et tegn på at noen ikke er god i sengen er hvordan opptakten er, om det foreligger press. Det sier mye om hvor lite sex egentlig forstås. Man dreper mye ved å være såpass ‘anal’ rundt det. Så derfor må disse folka ha masse virkemidler, osv, selv om i sex, less is more. Men flust av folk på likt nivå, akkurat som at de fleste er helt gjennomsnittlig og tar for seg på lik måte. Jeg vet at man egentlig skal tro at folk flest er flinke, men det er ikke sannheten. Man gjør seg selv en stor tjeneste ved å aldri utforske dette temaet med mennesker. Jeg har til og med prøvd med godhjertet forståelse, men det blir mistolket som at gutten/mannen har en sjanse, mens man bare synes synd på ham. Det er jo ikke hans skyld, liksom. Anonymkode: f917a...3d6
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #9 Skrevet 7. november 2021 Kan komme hjem til meg å snakke med samboeren min, hun må lide av noe av det samme. Anonymkode: c2577...a91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå