Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2005 #1 Skrevet 6. oktober 2005 Jeg skal kjøpe en innebyggingsmikro i stål. Har så vidt begynt å se etter det og foreløpig ser det ut som om det ikke finnnes så mye å velge mellom. Den billigste jeg har sett koster 5000 kr. Er det noen av dere som har dette, og hvilket merke/modell? Hva kostet den?
Nella Skrevet 7. oktober 2005 #4 Skrevet 7. oktober 2005 Ja, Ikea fører også Whirlpool (produsert kun for ikea) som er gode mikroer og prisene til Ikea er bra! Ville satset Whirlpool mikro fremfor UPO da Whirlpool har lang erfaring med mikro, de er veldig bra og generelt lite rekalmasjon på de. UPO har ikke hatt mikroer lenge (1-2år) LG/Samsung er også bra på mikro og pleie å ligge i en bra pirsklasse. Siemens/bosch har mye fint, men er dyrere ofte. Men jo billigere jo mindre funksjoner som regel. Så da må du tenke på hva du trenger og hva du kan klare deg uten. Jeg har en Whirlpool (ikke innebygd) med 6. sans. Bruker mikroen masse og har mulighet for å koke ris, poteter, steke, grille og alt med bra resultat, dessuten sparer jeg masse tid. Undersøk litt forskjeller og pris og se hva dere kan få Men som nevnt over. Ikea er et godt sted http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/serv...ats=10110*13951
tuji Skrevet 7. oktober 2005 #5 Skrevet 7. oktober 2005 Trodde mikrobølgeovner måtte ha luft over seg, jeg. Kommer det ikke damp ut på toppen av disse?
Nella Skrevet 7. oktober 2005 #6 Skrevet 7. oktober 2005 De som er til innebygging har ramme rundt seg sånn at det blir litt luft over på en måte og så er det utlufting foran på de. Om du ser på linken jeg la ut over og forstørrer bildet så ser du hva jeg mener
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå