Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan en hudpleier under behandling se om man har en hudsykdom?? Som bl.a seboreisk eksem, atopisk eksem, rosacea osv???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De kan se det men har ikke lov til å stille diagnose. Det eneste de kan gjøre er å anbefale deg å gå til hudlege.

Så hvis du tror du har noe sånt kan det være like greit å gå rett til legen med en gang:)

Skrevet

Jeg har vært hos hudlege for noen år tilbake, og der sa de ingen ting. Jeg går nå regelmessig til hudpleier, så hun ville vel sett det hvis det var noen.. Hun sier jeg i allefall har en vanskelig hud som er svært ubalansert.. Bør jeg alikevel gå til hudlege??

Skrevet
Jeg har vært hos hudlege for noen år tilbake, og der sa de ingen ting. Jeg går nå regelmessig til hudpleier, så hun ville vel sett det hvis det var noen.. Hun sier jeg i allefall har en vanskelig hud som er svært ubalansert.. Bør jeg alikevel gå til hudlege??

Du trenger uansett henvisning fra fastlegen, så spør henne :)

Skrevet

Snakk med fastlegen din du, og hør om du kan få en henvisning til en annen hudlege. Evt. så kan du kanskje bestille en time til hudlege hos Volvat? Om du bor i nærheten da. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...