AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #1 Skrevet 5. november 2021 Planen for 2021 var å finne en kjæreste. Det har bare gått nedover. Kandidat 1: forelsket med første blikk, hete møter og så dro han på tur med en annen dame og røk ut. Kandidat 2: ikke forelsket, vennskapelig, hett og en jeg kunne se for meg i det lange løp. Løy, ville aldri møtes og jeg røk ut. Kandidat 3: oppfører seg som en kjæreste, vil bare ha en elskerinne. Stusselig uten følelser. Deilig mann bortsett fra seriøsitetsnivået. Pågående prosjekt, men lite motiverende. Er det noen vits i å prøve videre i år? Jeg føler at nå er det bare nok. Noen som har oppmuntrende fortellinger om kjærlighet etter meningsløse runder med håpløse menn? Anonymkode: abbba...7a1 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #3 Skrevet 5. november 2021 Ingen kvinner snakker med meg sååå… velkommen til samfunnet. Anonymkode: 70c98...a5c 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #4 Skrevet 5. november 2021 Begynn å oppfør deg som en mann. Ligg og vær care, flørt og trekk deg bort, treff flere på en gang. Jeg fikk fra å være konstant utnyttet og kastet bort til å ha menn nærmest trygle om forpliktelse. De er ikke så ulike oss og tåler dårlig å føle at de bare er gode nok for litt moro. Ikke gi av deg selv før du kjenner personen veldig godt og over lang tid, da kan du senke guarden Anonymkode: 0f8fe...0c0 7
micromaya Skrevet 5. november 2021 #5 Skrevet 5. november 2021 Absolutt. Vært innom mye lignende i min tid som singel. Han siste var 100% klaff, og han topper hele lista – han har alt jeg noensinne har drømt om, både utenpå og inni. Fantastisk fin fyr. 🥰 Så, ikke gi opp!!! Jeg hadde egentlig gjort det, men sveipet litt på Tinder bare fordi jeg kjedet meg. Og der var han, gitt. Heier på deg!!! 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #6 Skrevet 5. november 2021 Høres ut som du ligger med menn som er litt over ditt nivå og de dermed ikke er interessert i noe annet med deg enn sex. Fordi de vet de kan få bedre. At du ligger med dem gir deg illusjonen av at det er disse mennene du kan få, men du får nok bedre resultater om du ligger med menn på ditt eget nivå. Sikkert kjipt om man ikke er all that, men sånn er det. Og før tantepatruljen og moralistene kommer med pekefinger her så er dette ikke noe jeg finner på, men noen norske kvinnelige asferdspsykologer har skrevet mye om. Anonymkode: 4b794...6dc 4
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #7 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Begynn å oppfør deg som en mann. Ligg og vær care, flørt og trekk deg bort, treff flere på en gang. Jeg fikk fra å være konstant utnyttet og kastet bort til å ha menn nærmest trygle om forpliktelse. De er ikke så ulike oss og tåler dårlig å føle at de bare er gode nok for litt moro. Ikke gi av deg selv før du kjenner personen veldig godt og over lang tid, da kan du senke guarden Anonymkode: 0f8fe...0c0 Det høres ut som en forferdelig måte å få seg kjæreste på. Som mann, av den typen som er veldig kjærestegutt og ikke fuckboy, så hadde en som oppførte seg sånn blitt avskrevet med en gang som partner. Jeg ligger heller aldri med flere samtidig, hvis jeg ligger med noen andre så er det fordi jeg planlegger å aldri ligge med forrige igjen. Om man ikke gir av seg selv, så er det vanskelig å få noen andre til å gjøre det også, så dette er forferdelige råd hvis du faktisk vil få deg kjæreste. - Mann 25 Anonymkode: 130fe...347 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #9 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Høres ut som du ligger med menn som er litt over ditt nivå og de dermed ikke er interessert i noe annet med deg enn sex. Fordi de vet de kan få bedre. At du ligger med dem gir deg illusjonen av at det er disse mennene du kan få, men du får nok bedre resultater om du ligger med menn på ditt eget nivå. Sikkert kjipt om man ikke er all that, men sånn er det. Og før tantepatruljen og moralistene kommer med pekefinger her så er dette ikke noe jeg finner på, men noen norske kvinnelige asferdspsykologer har skrevet mye om. Anonymkode: 4b794...6dc "Jeg vet ikke noe om deg, men du er garantert stygg og bør begynne å ligge med menn du ikke er tiltrukket av." Hilsen mann Anonymkode: 6ddd6...c80 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #10 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Høres ut som du ligger med menn som er litt over ditt nivå og de dermed ikke er interessert i noe annet med deg enn sex. Fordi de vet de kan få bedre. At du ligger med dem gir deg illusjonen av at det er disse mennene du kan få, men du får nok bedre resultater om du ligger med menn på ditt eget nivå. Sikkert kjipt om man ikke er all that, men sånn er det. Jeg deler ikke inn mennesker etter nivå ut fra utseende, jeg er opptatt av personlighet. Så det er ingen problem å bli tiltrukket av en relativt lite kjekk mann. Alle jeg faktisk har vært i forhold med har vært kjekkere enn årets varianter. Anonymkode: abbba...7a1 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #11 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Høres ut som du ligger med menn som er litt over ditt nivå og de dermed ikke er interessert i noe annet med deg enn sex. Fordi de vet de kan få bedre. At du ligger med dem gir deg illusjonen av at det er disse mennene du kan få, men du får nok bedre resultater om du ligger med menn på ditt eget nivå. Sikkert kjipt om man ikke er all that, men sånn er det. Og før tantepatruljen og moralistene kommer med pekefinger her så er dette ikke noe jeg finner på, men noen norske kvinnelige asferdspsykologer har skrevet mye om. Anonymkode: 4b794...6dc Idiotisk kommentar. Nei, de mennene er ikke over TS sitt nivå, de er det man kaller fuckboys. De er i kategorien vil-ikke-ha-fast-dame-for-vil-helst-bare-knulle-uten-noe-forpliktelser. Problemet til TS er at hun vistnok faller for menn i fuckboys kategorien i og med at mange har sjarm, glimt i øyet og er skikkelig smooth talkers. Har selv vært i limfella flere ganger til jeg knakk koden om hvordan fuckboys opererer... Anonymkode: 98059...834
Antiviruset Skrevet 6. november 2021 #12 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Idiotisk kommentar. Nei, de mennene er ikke over TS sitt nivå, de er det man kaller fuckboys. De er i kategorien vil-ikke-ha-fast-dame-for-vil-helst-bare-knulle-uten-noe-forpliktelser. Problemet til TS er at hun vistnok faller for menn i fuckboys kategorien i og med at mange har sjarm, glimt i øyet og er skikkelig smooth talkers. Har selv vært i limfella flere ganger til jeg knakk koden om hvordan fuckboys opererer... Anonymkode: 98059...834 Ja men det er jo ofte akkurat det samme! Mange av fuckboysa er attraktive, og veldig mange attraktive menn vet at de kan få akkurat den damen de vil til sex, men et fast forhold er noe helt annet fra slike menn sin side. For de aller fleste jenter og gutter er det slik som han skriver i dette innlegget sitt, og det er ikke noe idiotisk kommentar. Når jeg dater en dame ser jeg om hun er på samme "nivå" som meg angående attraktivitet. Kan gå høyere opp også, men da uten stor forhåpninger. Med en god personlighet kan du faktisk utligne et ikke så veldig attraktivt utseende. Men for de fleste er det ikke slik. Ikke ta dette på alvor og litt med i regnestykket? Skuffelsene vil komme på løpende bånd. 2
Serafin Skrevet 6. november 2021 #13 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Planen for 2021 var å finne en kjæreste. Det har bare gått nedover. Kandidat 1: forelsket med første blikk, hete møter og så dro han på tur med en annen dame og røk ut. Kandidat 2: ikke forelsket, vennskapelig, hett og en jeg kunne se for meg i det lange løp. Løy, ville aldri møtes og jeg røk ut. Kandidat 3: oppfører seg som en kjæreste, vil bare ha en elskerinne. Stusselig uten følelser. Deilig mann bortsett fra seriøsitetsnivået. Pågående prosjekt, men lite motiverende. Er det noen vits i å prøve videre i år? Jeg føler at nå er det bare nok. Noen som har oppmuntrende fortellinger om kjærlighet etter meningsløse runder med håpløse menn? Anonymkode: abbba...7a1 https://www.nrk.no/livsstil/xl/nrk-har-kartlagt-single-i-norge-gjennom-40-ar-1.15685760
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #14 Skrevet 6. november 2021 17 hours ago, AnonymBruker said: Det høres ut som en forferdelig måte å få seg kjæreste på. Som mann, av den typen som er veldig kjærestegutt og ikke fuckboy, så hadde en som oppførte seg sånn blitt avskrevet med en gang som partner. Jeg ligger heller aldri med flere samtidig, hvis jeg ligger med noen andre så er det fordi jeg planlegger å aldri ligge med forrige igjen. Om man ikke gir av seg selv, så er det vanskelig å få noen andre til å gjøre det også, så dette er forferdelige råd hvis du faktisk vil få deg kjæreste. - Mann 25 Anonymkode: 130fe...347 Vel, det er jo menn som deg som oftest befinner seg i friendzone uansett. Så tipper at det ikke gjør så veldig mye at hun ikke appelerer til deg med den type opptreden. Hun vil nok neppe ha en beta tøffel uansett. De fleste andre synes det er helt ålreit. Anonymkode: 4b794...6dc 1
Antiviruset Skrevet 6. november 2021 #15 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Begynn å oppfør deg som en mann. Ligg og vær care, flørt og trekk deg bort, treff flere på en gang. Jeg fikk fra å være konstant utnyttet og kastet bort til å ha menn nærmest trygle om forpliktelse. De er ikke så ulike oss og tåler dårlig å føle at de bare er gode nok for litt moro. Ikke gi av deg selv før du kjenner personen veldig godt og over lang tid, da kan du senke guarden Anonymkode: 0f8fe...0c0 For en idiotisk oppskrift om du er ute etter noe seriøst. Dette er fuckboy oppførsel, og tror du fuckboysa bryr seg om om du trekker deg bort etter et ligg? De blir heller glad og ler av deg. Ja så slipper de mer mas fra deg og velger en av mange på listen sin i stedet. Så ser de bare på deg som dame som "helt skrudd i topplokket". Det vil uansett aldri fungere på noen som helst om ikke man er veldig attraktiv, om ikke vil det ende veldig dårlig. Spille noe man ikke er? Spille predator når man er et svakt lam ender aldri bra. Alle de andre mennene vil bare se på deg som et "psykiatrisk" tilfelle. Merker jeg slik oppførsel? Da bare avsluttes det. Vil aldri trygle en kvinne om noe som helst! Enten er interessen der konstant eller så er det slutt. At kvinner godtar mye fra menn og blir utnyttet kommer av at de bare styres av følelser og ikke noe annet. Blir forelsket av den ytre attraktiviteten og fine ord, og da er dere fanget i nettet til disse fuckboysa som alle menn faktisk er som later som de er ute etter noe seriøst, men faktisk ikke er det. Spill, spill, spill, spill vet du hva dette indikerer? At dere er veldig skadet i føleseslivet som har kjørt karusell med dere i all for lang tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå