AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #1 Skrevet 5. november 2021 Koser meg med en stor dildo bak når jeg onanerer. Fantaserer om å gjøre det samme når dama rir meg Men h orden skal jeg gå fram🤔 Anonymkode: 65168...84c
Jentegutt Skrevet 5. november 2021 #3 Skrevet 5. november 2021 SlemUlv skrev (21 minutter siden): Ved å ha en samtale sammen. dette 😊
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #4 Skrevet 5. november 2021 Ta det gjerne i en setting hvor dere ikke har sex eller noe. Sett deg sammen med henne, si at du trenger å snakke om en ting du har holdt for deg selv en stund og at du håper hun vil ha et åpent sinn. Så tar du det rett og slett derfra. Jeg hadde ikke gjort noe av at min samboer ønsker å ha noe i analen mens vi har sex, det å stimulere mannens g-punkt kan gi han intense orgasmer. Anonymkode: 124ac...007 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #5 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Koser meg med en stor dildo bak når jeg onanerer. Fantaserer om å gjøre det samme når dama rir meg Men h orden skal jeg gå fram🤔 Anonymkode: 65168...84c Jeg tror du nok bør ta en avslappet samtale om sex generelt, lage en litt avslappet stemning rundt det (gjerne med humor), og bring det frem gradvis. Anonymkode: 4510c...1b2
Bamseklemmer Skrevet 6. november 2021 #6 Skrevet 6. november 2021 Samtaler løser det meste... Det pussiger er at man må spørre hele Norge først, før man prater med dama det gjelder🤭 Selvfølgelig kan du spørre, jeg er sikker på at du får lov... hvis hun har litt seksuell forståelse da. Hvis hun ikke har det, er jeg litt usikker faktisk... 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #7 Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (På 6.11.2021 den 5.58): Jeg tror du nok bør ta en avslappet samtale om sex generelt, lage en litt avslappet stemning rundt det (gjerne med humor), og bring det frem gradvis. Anonymkode: 4510c...1b2 Et godt råd. Humor er viktig. Anonymkode: 4510c...1b2
Gjest Skrevet 8. november 2021 #8 Skrevet 8. november 2021 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg