Gladikaffe Skrevet 5. november 2021 #1 Skrevet 5. november 2021 Januar: Ex on the Beach Februar: Farmen Mars: Skal vi danse April: 71* Nord Mai: Paradise Hotel Juni: Vil du bli millionær? Juli: Ja vi elsker camping August: MasterChef September: Danskebåten Oktober: Pinlige sykdommer November: Etterlyst Desember: Bonde romantikk
Gladikaffe Skrevet 5. november 2021 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Danskebåten du liksom... Jeg er etterlyst 3
Callisto83 Skrevet 5. november 2021 #4 Skrevet 5. november 2021 Synes synd på de som er født i oktober og november. Jeg kan heldigvis delta på Paradise Hotel sammen med resten av mai kullet
Peanut Skrevet 5. november 2021 #5 Skrevet 5. november 2021 Jaja, bonderomantikk du Så lite interessert som jeg er i å bo på en gård så hadde jeg røket ut med en gang. Dyrene er søte de, men gårdslivet passer meg bare ikke.
Thjelp Skrevet 5. november 2021 #7 Skrevet 5. november 2021 MasterChef faktisk👩🍳 Tror ikke jeg får bli med, da jeg er faglært kokk og ingen amatør sånn sett😅
Maestro Skrevet 5. november 2021 #10 Skrevet 5. november 2021 Bonderomantikk Har bodd på et lite gårsplass med en dude. Aldri mer
Sally-Go-Round Skrevet 6. november 2021 #11 Skrevet 6. november 2021 MasterChef 😁 Det er faktisk det reality-programmet jeg kunne vurdert, så spådommen stemmer!
Fjellulven Skrevet 6. november 2021 #13 Skrevet 6. november 2021 Haha danskebåten🤣 hadde passet meg perfekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå