Gå til innhold

Hvor vakker er hun på en skala fra 1-10?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lignet mer på Mischa Barton syns jeg. 7/10, pen dame.

Anonymkode: 424e2...8ab

• Liker 4
Skrevet

Sånne skalaer er så teite. Attraktivitet må måles ut ifra helheten, og da må man kjenne henne. Men pen er hun absolutt.

Anonymkode: 4a1a4...c53

• Liker 11
Skrevet

Pen selvsagt, men det er da masse pene jenter på den alderen

Anonymkode: c5896...a74

• Liker 1
Skrevet

Pen dame i toppskiktet, men med en dårlig personlighet eller lite "kjemi" så betyr jo det veldig lite. Da snakker vi fast forhold.

Skrevet

På fotoet er hun veldig pen. 

Men jeg synes det er vanskelig å bedømme utseendet på folk kun ved hjelp av foto. Det er mye (altfor mye) som kan fikses på, både med proff sminke og proff redigering av fotoene. 

Anonymkode: e5b38...f8b

• Liker 7
Skrevet

Veldig pen, men burde ikke vært så sminket, synes jeg. Vanskelig å vurdere etter bare bilde. 

Anonymkode: c8dc4...791

Skrevet

Penere enn Liv Ullmann som ung da. Aldri skjønt av Liv Ullmann skulle være så pen på noe tidspunkt.

5/10

• Liker 1
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Sånne skalaer er så teite. Attraktivitet må måles ut ifra helheten, og da må man kjenne henne. Men pen er hun absolutt.

Nei, attraktivitet måles utifra attraktivitet. og det kan du fint se på et bilde eller en video.

Det der skjønnhet kommer innenfra er bare bullshit som mennesker som ikke er pene selv har funnet på for å føle seg bedre med seg selv. 

Anonymkode: 3b7b5...f84

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Trenger ikke å kjenne henne. Jeg sier 8.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, attraktivitet måles utifra attraktivitet. og det kan du fint se på et bilde eller en video.

Det der skjønnhet kommer innenfra er bare bullshit som mennesker som ikke er pene selv har funnet på for å føle seg bedre med seg selv. 

Anonymkode: 3b7b5...f84

For meg så har personligheten myye å si, for hvor attraktiv personen er. Men det er jo veldig individuelt..

Anonymkode: 99c60...7ae

• Liker 1
Skrevet

Utseendet er vel en 9.5, men aner ikke hvordan det er i virkeligheten. Norge er flust av 10'ere i utseendet, og 1'ere i personlighet.

• Liker 2
Skrevet

Hva heter hun?

Anonymkode: 9a71d...750

Skrevet

Lyst til å si 6/10

Anonymkode: 4213e...c19

• Liker 1
Skrevet

5 av 10

Anonymkode: ba54f...9de

• Liker 1
Skrevet

5 av 10

Anonymkode: 9b8a9...078

• Liker 1
Skrevet

Alldeles nydelig, og gjerne ekstra nydelig fordi hun er så lik datteren min. :)

Skrevet

10/10. Heterofil kvinne. De som sier 6 og lavere må ha seriøse problemer med seg selv.

Anonymkode: 631b3...856

• Liker 7
Skrevet

Lurer på hva dere har røyka når dere sier lavere enn 7. De aller fleste bør anse henne som 7-9. 

• Liker 2
Skrevet

Syns hun var meget pen, 9/10.

Anonymkode: 10158...680

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...