AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #1 Skrevet 5. november 2021 Hva mener du? Anonymkode: 3cbf3...3f3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #2 Skrevet 5. november 2021 Dessverre ikke bare bullshit all den tid potensielle arbeidsgivere faktisk bryr deg om profilen din der, men ja, det er hovedsakelig selvskryt. Ugh. Anonymkode: 7565f...b03 6
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #3 Skrevet 5. november 2021 Er nå folk som blir kontaktet og får jobb via en linkedin profil, så jeg mener det er greit å ha. Føler ikke det er en skryteside, da er det der folk henger? På linkedin og sjekker ut alle sine profiler? 😅 Jeg mener det er at profesjonelt sted man kan samle CV ol. der potensielle arbeidsgivere kan finne deg. Anonymkode: fd0a1...3e1
Summeer Skrevet 5. november 2021 #4 Skrevet 5. november 2021 Spørs på bransje, og det er jo lett å sjekke om folk skryter på seg erfaring. Min bransje er så liten at jeg har kontakter i max 2. Grad til de fleste. Jeg får ukentlige jobbtilbud via LinkedIn...
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #5 Skrevet 5. november 2021 Jeg blir ofte kontaktet av firma og rekrutterere på LinkedIn med tilbud om jobb. Har en utdanning som er stor mangel på i Norge, og selskapene kniver virkelig om å få tak i kompetansen. Så det kan absolutt være en nyttig måte å få tak i en god stilling på. Anonymkode: f91d1...1ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå