Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har veldig lyst til å begynne med julekakene nå, jeg... Er det "lov" å begynne med baksten såpass tidlig? De holder seg til jula om jeg gjør det vel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville drøyd det. Tre måneder i kakeboks eller fryser gjør ikke akkurat underverk for maten.

Skrevet

Hadde nok ventet en stund jeg også ja. Synes ikke det høres så fristende ut å spise det til jul hvis det blir laget alt nå.

Skrevet

Men det du KAN begynne på nå, og som er helt 'lov', er engelsk julekake! De skal jo stå og godgjøre seg noen måneder, så det er bare å sette i gang!

Skrevet

Sånt er ikke lov før etter at vi har stilt klokka...... ;)

Skrevet
Jeg ville drøyd det. Tre måneder i kakeboks eller fryser gjør ikke akkurat underverk for maten.

Enig

Skrevet

Er du gaaaaaaal?!? :hakeslepp:

Neida. Skjønner deg veldig godt. Noen av kakene er så gode at jeg har problemer med å vente.. Og jeg hadde neppe trengt å bekymre meg for at kakene skal ligge i en boks og råtne i tre mdn. :ler:

Skrevet

Kanskje jeg greier å vente til helga før jeg gjør noe baking... Når pokker skal vi egentlig snu klokka da, Tex?? I kveld :tommelsmil: ?

Eller må jeg vente litt til...?

Skrevet

Bake julekaker nå??? :overrasket:

Sånn at man sitter og gumler over 2 mnd gamle kaker på julaften?

Nei takk, julekaker får vente til desember!!!

Skrevet
Kanskje jeg greier å vente til helga før jeg gjør noe baking... Når pokker skal vi egentlig snu klokka da, Tex?? I kveld  :tommelsmil: ?

Eller må jeg vente litt til...?

He he, nei klokka skal stilles siste helgen i oktober. Så det er jo ikke så lenge til da.....

Skrevet
Bake julekaker nå???  :overrasket:

Sånn at man sitter og gumler over 2 mnd gamle kaker på julaften?

Nei takk, julekaker får vente til desember!!!

Aldri hørt om å bake nye...? :sjarmor:

Gjest Gjest_vimselims_*
Skrevet

Kan du ikke heller starte julenedvasken?? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...