Gå til innhold

Du har et ''lurt smil''. Hva legger dere i dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått høre et par ganger at jeg visstnok har et ''lurt smil''. Jeg bare lurer på hva folk legger i dette? Jeg tolker det som at man ser creepy ut, noe som ikke er intensjonen min :(

Anonymkode: 597c3...b81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Creepy smil er et annet smil enn lurt smil. Jeg sier lurt smil om noen ser lur ut (ikke som smart, men tøysete eller fordi du vet noe som du ikke kan/vil fortelle eller at du har en plan til å gjøre noe faenskap mot noen).

Anonymkode: 64e47...4aa

• Liker 2
Skrevet

Man smiler og ser snill ut, men samtidig så det ut som man har noe på lur. Når jeg får høre det så bare ler jeg litt, og da synes de bare jeg oppfører meg enda mer lur. :laugh:

Anonymkode: 72a8a...0b3

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Creepy smil er et annet smil enn lurt smil. Jeg sier lurt smil om noen ser lur ut (ikke som smart, men tøysete eller fordi du vet noe som du ikke kan/vil fortelle eller at du har en plan til å gjøre noe faenskap mot noen).

Anonymkode: 64e47...4aa

Dette. Og da snakker vi om litt uskyldig faenskap altså, ikke noe slemt. :)  Et lurt smil er et smil med glimt i øyet, med en spennende hemmelighet på lur. Det finnes sjelden noe creepy eller vondt i et lurt smil. :) 

Anonymkode: d0460...407

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...