kaminen Skrevet 5. november 2021 #1 Skrevet 5. november 2021 Har lest endel tråder om utroskap hvor de fleste sier at den utro er den slemme. Jeg vil derfor forklare at en sak kan ha to sider og at en mann som ikke får spist hjemme vil spise ute. Jeg har vært lykkelig gift i 18 år, vi har to barn som begge klarer seg bra og har hatt et lykkelig ekteskap. Etter jeg fylte 45 så startet jeg med testosteron for å kunne få bedre resultater av trening. Sexlysten økte veldig, men min kone var ikke der for meg. Jeg oprettet profil på tinder for to år siden og ting har skjedd. Ekteskapet ble bedre etter jeg sluttet å mase om blow job hver morgenen. Jeg visste at jeg vil få det på tinder lunsj daten. Min kone vet ingenting om tinder og det hele setter krydder på den grå hverdagen. Så lenge en mann skjuler sine spor så er det jo rent teoretisk ingen skade skjedd. Min kone er den minst utro personen man kan tenke seg og hun har aldri hatt mistanker. Ekteskapet fungerer enda bedre etter jeg startet å være utro. Det hun ikke vet kan ikke skade, hvorfor er så mange imot utroskap? 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #2 Skrevet 5. november 2021 Her har bare saken to sider om det er kvinnen som er utro. Da kan grunnene til utroskapen diskuteres. Er det en mann som er utro derimot, så er det ingenting å diskutere, men tråden blir et hylekor hvor alle snakker om hvor fæle menn er. Anonymkode: f6d0c...163 11
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #3 Skrevet 5. november 2021 Fordi "det hun ikke vet skader henne ikke" er løgn. Anonymkode: ff367...3ce 31
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #4 Skrevet 5. november 2021 Er det forresten så veldig lurt å ta ekstra testosteron? Vil ikke det undertrykke din egen produksjon? Anonymkode: ff367...3ce 14
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #5 Skrevet 5. november 2021 Plutselig får du kjønnssykdom, som du smitter kona di med. Plutselig har du en psykopat-elskerinne, som begynner å terrorisere konen din. For ikke å snakke om hva knust hun kommer til å bli av å vite at du lurte henne, den gangen hun finner det ut. For det kommer hun til å gjøre etterhvert, om du lar dette pågå. Enten pga. små tegn du viser, som tilslutt blir så mange at hun skjønner tegningen, eller fordi en elskerinne forteller henne hva som foregår eller at noen venninner/kollegaer av henne ser deg på Tinder. Så gjør henne en tjeneste, og gjør det slutt med henne på en verdig måte. En måte der hun fremdeles kan ha selvfølelsen i behold. Hun blir sannsynligvis lei seg, men på en helt annen måte enn når hun finner ut om utroskapen. For det er helt forjævlig. Anonymkode: e2a12...f65 17
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #6 Skrevet 5. november 2021 For min del kan mannen min finne seg så mange sluts han vil, så lenge blir i familien vår. Hadde han forresten mast etter blow job hver morgen, hadde han fått et spark i ballene istedenfor.. Snakk om turn off, bli mast til sex 🤮 Anonymkode: e1071...c69 18
I Grosny Skrevet 5. november 2021 #7 Skrevet 5. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det forresten så veldig lurt å ta ekstra testosteron? Vil ikke det undertrykke din egen produksjon? Anonymkode: ff367...3ce Jeg tror du har rett. Jeg tror testosteron bør droppes fort. Det er bedre å øke testosteronproduksjonen selv, og det gjør man når man trener de store musklene som f,eks lår. Ingen vits å bli kjempestor. Det holder å få flotte muskler . 8
Nooni Skrevet 5. november 2021 #8 Skrevet 5. november 2021 Det handler ikke om å være imot utroskap, det handler om at mange av oss tenker at å føre partneren sin bak lyset, altså løgn, er en dårlig strategi hvis man ønsker at forholdet skal være basert på tillit og respekt. 18
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #9 Skrevet 5. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): For min del kan mannen min finne seg så mange sluts han vil, så lenge blir i familien vår. Hadde han forresten mast etter blow job hver morgen, hadde han fått et spark i ballene istedenfor.. Snakk om turn off, bli mast til sex 🤮 Anonymkode: e1071...c69 Det er vel mannen din som er en slut, om han ligger med mange kvinner. Ikke kvinnene. Slutt med den type kvinnesyn. Anonymkode: e2a12...f65 30
RockyRose Skrevet 5. november 2021 #10 Skrevet 5. november 2021 kaminen skrev (12 minutter siden): Har lest endel tråder om utroskap hvor de fleste sier at den utro er den slemme. Jeg vil derfor forklare at en sak kan ha to sider og at en mann som ikke får spist hjemme vil spise ute. Jeg har vært lykkelig gift i 18 år, vi har to barn som begge klarer seg bra og har hatt et lykkelig ekteskap. Etter jeg fylte 45 så startet jeg med testosteron for å kunne få bedre resultater av trening. Sexlysten økte veldig, men min kone var ikke der for meg. Jeg oprettet profil på tinder for to år siden og ting har skjedd. Ekteskapet ble bedre etter jeg sluttet å mase om blow job hver morgenen. Jeg visste at jeg vil få det på tinder lunsj daten. Min kone vet ingenting om tinder og det hele setter krydder på den grå hverdagen. Så lenge en mann skjuler sine spor så er det jo rent teoretisk ingen skade skjedd. Min kone er den minst utro personen man kan tenke seg og hun har aldri hatt mistanker. Ekteskapet fungerer enda bedre etter jeg startet å være utro. Det hun ikke vet kan ikke skade, hvorfor er så mange imot utroskap? 🤢 Rekna med kona di har ein tinderprofil sjølv der ho gjev blow job kvar lunsj Kva du ikkje veit har du ikkje vondt av. 38
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #11 Skrevet 5. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er vel mannen din som er en slut, om han ligger med mange kvinner. Ikke kvinnene. Slutt med den type kvinnesyn. Anonymkode: e2a12...f65 Selvfølgelig er han en slut han også, protesterer ikke på det. Anonymkode: e1071...c69 2
herremann Skrevet 5. november 2021 #12 Skrevet 5. november 2021 14 minutter siden, AnonymBruker said: Er det forresten så veldig lurt å ta ekstra testosteron? Vil ikke det undertrykke din egen produksjon? Anonymkode: ff367...3ce Produksjonen synker veldig med årene.
kaminen Skrevet 5. november 2021 Forfatter #13 Skrevet 5. november 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Er det forresten så veldig lurt å ta ekstra testosteron? Vil ikke det undertrykke din egen produksjon? Anonymkode: ff367...3ce Jeg bruker det bare i perioder og har god kontroll på syklusen.
Rosagodis Skrevet 5. november 2021 #14 Skrevet 5. november 2021 RockyRose skrev (6 minutter siden): 🤢 Rekna med kona di har ein tinderprofil sjølv der ho gjev blow job kvar lunsj Kva du ikkje veit har du ikkje vondt av. Ja det håper jeg hun har... Håper hun nyter masse deilig sex bak ryggen hans... Så får jeg håpe han finner det ut... Så kan han kjenne på den derre "det man ikke vet har man ikke vondt av".... HATER UTROSKAP!! 16
Gjest sukkerspinndilla Skrevet 5. november 2021 #15 Skrevet 5. november 2021 Øh…. Så hun ble verdiløs for deg?
kaminen Skrevet 5. november 2021 Forfatter #16 Skrevet 5. november 2021 Kokofarius skrev (1 minutt siden): Øh…. Så hun ble verdiløs for deg? Jeg elsker henne og nå kommer hun hjem. Kommer tilbake senere.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #17 Skrevet 5. november 2021 Maser om blow jobs hver morgen? Haha, du hadde ikke fått noe av meg heller. Én ting er at det å mase er turn off, en annen ting er at det å ha en skitten pikk i munnen er ekkelt. Anonymkode: 11fe9...bc3 8
Hoppetaujenta Skrevet 5. november 2021 #19 Skrevet 5. november 2021 "Kaninen" var vel heller et mere passende navn på trådstarter? "Det hun ikke vet har hun ikke vondt av"? La heller din kone få vite alt sammen og så selv ta avgjørelsen om hun vil fortsette med deg eller ikke. Blir dere da enige om at du kan fortsette med din nye hobby og gammelfamilien består, er dere virkelig på samme siden i familiehistorien; "og de levde lykkelige sammen til sine dagers ende"... 8
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #20 Skrevet 5. november 2021 kaminen skrev (45 minutter siden): Har lest endel tråder om utroskap hvor de fleste sier at den utro er den slemme. Jeg vil derfor forklare at en sak kan ha to sider og at en mann som ikke får spist hjemme vil spise ute. Jeg har vært lykkelig gift i 18 år, vi har to barn som begge klarer seg bra og har hatt et lykkelig ekteskap. Etter jeg fylte 45 så startet jeg med testosteron for å kunne få bedre resultater av trening. Sexlysten økte veldig, men min kone var ikke der for meg. Jeg oprettet profil på tinder for to år siden og ting har skjedd. Ekteskapet ble bedre etter jeg sluttet å mase om blow job hver morgenen. Jeg visste at jeg vil få det på tinder lunsj daten. Min kone vet ingenting om tinder og det hele setter krydder på den grå hverdagen. Så lenge en mann skjuler sine spor så er det jo rent teoretisk ingen skade skjedd. Min kone er den minst utro personen man kan tenke seg og hun har aldri hatt mistanker. Ekteskapet fungerer enda bedre etter jeg startet å være utro. Det hun ikke vet kan ikke skade, hvorfor er så mange imot utroskap? Godt forsøk 🤦♀️ Anonymkode: b5d0d...c71 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå