AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #1 Skrevet 5. november 2021 Noen ganger når jeg sover på siden så våkner jeg og armen er nummen. Hva kan det komme av? Jeg er overvektig, er det derfor? Anonymkode: d230a...876
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #2 Skrevet 5. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen ganger når jeg sover på siden så våkner jeg og armen er nummen. Hva kan det komme av? Jeg er overvektig, er det derfor? Anonymkode: d230a...876 Har det sånn jeg også og er ikke overvektig. Det har hjulpet med bøy og tøy, avslappingsteknikker før kvelden og i blant voltarol før jeg legger meg. Anonymkode: 164aa...340 1
Gjest Smeltemann Skrevet 5. november 2021 #3 Skrevet 5. november 2021 Armen min sovner sånn hele tiden,tror det er en skade i nakken som gjør det.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #4 Skrevet 5. november 2021 Ta deg en tur til kiropraktor Anonymkode: cbb1d...5a5
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #5 Skrevet 5. november 2021 Jeg har det likt, kun på siden jeg IKKE sover på 🤷♀️ Tok MR for å utelukke prolaps i nakken - så hos meg er det nok muskulært. Tenkte dra til naprapat/osteopat eller noe sånt på klinikk. Anonymkode: 30314...8cd
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #6 Skrevet 5. november 2021 Ligger du oppå den armen som blir nummen? Da kan blodtilførselen stoppe og nerver komme i klem enten man er lett eller tung. Anonymkode: 4652d...eb0
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #7 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har det likt, kun på siden jeg IKKE sover på 🤷♀️ Tok MR for å utelukke prolaps i nakken - så hos meg er det nok muskulært. Tenkte dra til naprapat/osteopat eller noe sånt på klinikk. Anonymkode: 30314...8cd Gikk du bare til fastlegen og spurte, så fikk du MR for å sjekke? Er det her ille nok til å få det liksom?🤞 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ligger du oppå den armen som blir nummen? Da kan blodtilførselen stoppe og nerver komme i klem enten man er lett eller tung. Anonymkode: 4652d...eb0 Ja, det er den armen som ligger under. Får vondt i ryggen av å sove på mage eller rygg, så da er det jo bare sidene igjen😅 Anonymkode: d230a...876
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå