Gjest høstdamen Skrevet 6. oktober 2005 #1 Skrevet 6. oktober 2005 Skal til Hovedstaden i noen dager og jeg lurte da på om det er noen der ute som vet om noen bra brudesalonger å besøke.
Huldra:) Skrevet 6. oktober 2005 #4 Skrevet 6. oktober 2005 Vet at mange liker Kristins på Lillestrøm. Ellers er det en på Egertorget som heter Brudekjolen eller noe sånt. Så har du Eden Brud på Grünerløkka... Hmmm... Kommer ikke på flere jeg...
sensommer brud Skrevet 6. oktober 2005 #5 Skrevet 6. oktober 2005 Brudekjolen i nærheten av Egertorget - masse kjoler Unik Brudestudio - også i nærheten av Egertorget - litt færre kjoler Eden Brud - min favoritt, passe med kjoler og hyggelige jenter Kristins på Lillestrøm er verd et besøk, de har kjoler i alle stiler og prisklasser. Lykke til!
Gika Skrevet 7. oktober 2005 #6 Skrevet 7. oktober 2005 Jeg hadde veldig dårlig erfaring med Brudekjolen. Elendig service. På Unik var de flinke, og jeg likte Eden veldig godt. Der fant jeg kjolen min også! Vil også anbefale Solgunns Boutique på Lillestrøm. Veldig flinke folk der. Har også hørt at en del har vært fornøyd med Ski Brudesalong (eller noe sånt), men der har ikke jeg vært.
Huldra:) Skrevet 7. oktober 2005 #8 Skrevet 7. oktober 2005 Aina K???????? ← :grine2: Er vel ikke så mange som vil dit etter å ha sett "tv2 hjelper deg" :grine2:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå