AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #1 Skrevet 5. november 2021 Kjøpte graviditetstest nå. Er det sannsynlig at det skulle vært nok hormoner i urinen min i kveld hvis jeg ikke tisser i mellomtiden? Hvis jeg er gravid, er jeg 4+4 idag om jeg har forstått riktig. 5 dager over uteblitt menstruasjon. Det er en pakke med LloydsPharmacy tidlig test jeg har kjøpt (2pk). Anonymkode: b9d30...4d7
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #2 Skrevet 5. november 2021 Det er 3,5 uker siden første sannsynlige unnfangelse. -TS. Anonymkode: b9d30...4d7
Gjest bienvilleparish Skrevet 5. november 2021 #4 Skrevet 5. november 2021 Min erfaring er at det ikke spiller noen rolle
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #5 Skrevet 5. november 2021 Ja, testet positivt på kvelden 5 dager før mensen. 4 dager over vil det slå ut uansett mest sannsynlig Anonymkode: 15735...83f
Brud2014 Skrevet 5. november 2021 #6 Skrevet 5. november 2021 Jeg testet positivt på kveld da jeg var så langt på vei, så det går nok fint. Men jeg har hørt mye om dårlige erfaringer med Lloyds her inne på KG, så vær litt obs på det.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #7 Skrevet 5. november 2021 Negativ, så sikkert bare uregelmessig enda siden jeg har gått mange år på pilla, men har aldri vært så sein før... Får teste igjen om en ukes tid hvis mensen ikke er kommet 🤞🏻 Brud2014 skrev (1 time siden): Jeg testet positivt på kveld da jeg var så langt på vei, så det går nok fint. Men jeg har hørt mye om dårlige erfaringer med Lloyds her inne på KG, så vær litt obs på det. Hvilke tester er mest pålitelige? Anonymkode: b9d30...4d7
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #8 Skrevet 5. november 2021 Clearblue digital Anonymkode: 34b3a...e71
Brud2014 Skrevet 5. november 2021 #9 Skrevet 5. november 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Negativ, så sikkert bare uregelmessig enda siden jeg har gått mange år på pilla, men har aldri vært så sein før... Får teste igjen om en ukes tid hvis mensen ikke er kommet 🤞🏻 Hvilke tester er mest pålitelige? Anonymkode: b9d30...4d7 Jeg har god erfaring med Babyplan sine RFSU pleier å slå ut sent. Og sånn clearblue (ikke digital) virker som det er mange som har fått defekte av i det siste (på samletråden for tolkning av graviditetstester).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå