Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en ordentlig bra mann, og jeg har virkelig lyst til å bli bedre kjent med ham. Jeg vil gjerne spørre han ut uten at det blir for datete. Jeg synes han virkelig veldig interessant og ønsker å gjøre noe hyggelig sammen uten at det blir for oppsatt med middag osv. Noen som har tips?:)

Anonymkode: 2f313...bc7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gåturer eller bilturer

Anonymkode: f81b5...78e

Gjest Elder Millennial
Skrevet

Kommer jo litt an på hva du liker fra før av? Jeg hadde nok likt å gå på tur, spille dart, biljard eller noe i den duren. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har møtt en ordentlig bra mann, og jeg har virkelig lyst til å bli bedre kjent med ham. Jeg vil gjerne spørre han ut uten at det blir for datete. Jeg synes han virkelig veldig interessant og ønsker å gjøre noe hyggelig sammen uten at det blir for oppsatt med middag osv. Noen som har tips?:)

Hva med klatring? Da ser du om han er atletisk, samarbeidsvillig, til å stole på, osv.

Anonymkode: 7d394...a3e

• Liker 3
Skrevet

Hvor bor du? I Oslo er det en bar man kan låne ulike spill. Jeg synes det var en fin date med blanding av spill, øl og samtale :)

• Liker 2
Skrevet

Biltur høres kanskje litt Harry ut, men det er et veldig ok sted å ha en samtale.  Dere slipper å se hverandre i øynene, og dere er alene. 

Anonymkode: dae11...514

• Liker 1
Skrevet

De beste datene jeg har hatt er korte lette turer der man bare er sammen og prater, uten at det blir heseblesende. Eller god nr.2 er en tur på en liten kafe over en kaffekopp eller et glass øl eller vin. Kort og konsist. Der man blir litt bedre kjent før man avgjør om date 2 er aktuell. De datene som klaffet var planlagt en liten halvtime, ble fort noen timer :) Da var det kjemi.

• Liker 2
Skrevet

Hands down en gåtur. Ulempen er været. Det bør være varmt og deilig ute, ikke 4 grader og regn. 

Skrevet

Tusen takk for tips, det ble en veldig vellykket gåtur :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...