Gå til innhold

Tror dere dette kan gjøre skade? (gravid)

Anbefalte innlegg

Skrevet

På jobben min er det en brakke og jeg var på do der. Når jeg skulle vaske hendene så vaska jeg meg rundt munnen med litt vann. Merka da at det lukta sykt råttent av vannet. Er redd det kan ha vært forurenset pga lukta. Lukta kloakk av vannet. 

Er kanskje i overkant overhysterisk, men er gravid i uke 5 ca og redd jeg kan ha fått farlige bakterier i meg som kan skade fosteret😥

Hva tror dere? 

Anonymkode: 8be62...28b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Lunaris
Skrevet

Jeg tror det skal gå fint. Så tidlig i svangerskapet går ikke det mor får i seg direkte til babyen. 

Skrevet

Det går nok helt fint :) men om du er veldig usikker/ redd tar du kontakt med lege/ jordmor å får en grundig vurdering av situasjonen. Det er nok den eneste måten du vil føle deg trygg igjen på også! 

Anonymkode: 30d2f...0f1

Skrevet

Nei, det er usannsynlig at det skal kunne gjøre skade :) Hvis vannet nå var forurenset, og ikke bare luktet vondt, er det først og fremst fare for at du blir dårlig av det. Men sannsynligvis gjør du ikke det heller. Gå til lege hvis du skulle bli dårlig. 

Jeg vet hvor lett de kan være å bli bekymret som gravid, jeg er vanligvis en som bekymrer meg lite, men i svangerskapet ble jeg plutselig redd for helt usannsynlige scenarier selv. Det kan godt hende jeg hadde tenkt som deg. Men nå som alle barna mine er født, og jeg ikke sitter midt oppi det selv, tenker jeg at du har ikke noe å frykte med dette. 

Anonymkode: 3d031...746

Skrevet

Hvis du blir syk er det jo kanskje greit å snakke med lege. Men barnet er jo godt beskyttet selv om du blir utsatt for evt infeksjon. Så lenge du ikke blir dårlig selv er det ikke noe å bekymre seg for. 

Anonymkode: 67874...2df

Skrevet

Ryddet for brukerdebatt og tilsvar til dette. 

Moonshine, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...