Gjest Emera Skrevet 6. oktober 2005 #1 Skrevet 6. oktober 2005 :grine2: Ler eller gråter denne, egentlig? Jeg har alltid trodd at den ler så tårene spruter, men jeg ser at mange bruker den for å illustrere gråt. Ser at den heter "grine," men andre steder har jeg sett at den kalles "grinele" eller noe sånt. Synes det ser så pussig ut når man skriver om noe noe trist og fælt, og så følger på med en :grine2: Hva synes dere?
vixen Skrevet 6. oktober 2005 #2 Skrevet 6. oktober 2005 Den der ler så den griner for min del... <- Denne griner så det spruter...
Gjest Bellatrix Skrevet 6. oktober 2005 #3 Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Den ler så det tårene spruter. Endret 6. oktober 2005 av Fighter
LilleBille Skrevet 6. oktober 2005 #4 Skrevet 6. oktober 2005 For meg ler denne så den griner :grine2: og - denne gråter skikkelig Burde forresten heller hatt den skikkelige gråtesmilyen i kolonnen på venstre side synes jeg..
Gjest seroxata Skrevet 6. oktober 2005 #5 Skrevet 6. oktober 2005 For meg ler denne så den griner :grine2: og - denne gråter skikkelig Burde forresten heller hatt den skikkelige gråtesmilyen i kolonnen på venstre side synes jeg.. ← sånn ser jeg på de og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå