AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #1 Skrevet 5. november 2021 Har vært sammen med min kjære i mange år nå. I starten kan jeg huske han snakket mye om eksen, hun ble ofte nevnt av alle rundt han da de hadde vært sammen i mange år. Problemet mitt er at hvis jeg en sjelden gang setter opp håret mitt slik hun alltid har det, sier han «det er favorittfrisyren min». Hvis jeg bruker string, vil han heller at jeg skal bruke hipster, som hun bruker, for han mener det er mer sexy. Jeg barberer ofte der nede, men han mener det er mer sexy ubarbert. For en stund siden fant jeg ut at han hadde spart på noen lettkledde bilder av henne, hvor hun var «ubarbert» der nede. Han sier han ikke visste han hadde de bildene, han hadde glemt det. Er alt dette helt tilfeldig eller har hun en plass i hjertet hans enda? virker som han vil jeg skal være som henne, noe som sårer meg veldig. Men det kan også være tilfeldig? at det bare er hans preferanser? Hvis jeg skal følge magefølelsen, så tror jeg at han ikke er helt over henne enda. Men jeg vil ikke gjøre det slutt pga en magefølelse.. Anonymkode: 68b26...c04
Rosatoast Skrevet 5. november 2021 #2 Skrevet 5. november 2021 Magefølelsen sin har det riktige svaret, i alle situasjoner. Punktum. Du burde sette deg ned å prate med han, si at du kjenner på dette - og dere må sammen finne ut hvordan dere skal komme dere videre. Hvis ikke dette hjelper og du føler det samme etter en stund , da hadde jeg grundig vurdert hva jeg vil med dette forholdet. Hvordan ser fremtiden deres ut? 2
SCW Skrevet 5. november 2021 #3 Skrevet 5. november 2021 Hårfrisyrer og undertøy kan jo være favoritter uavhengig om eksen hadde/brukte slik eller ikke. Du sier ikke noe om alder, eller hvor lenge de var sammen, men det er nå en gang slik at alle forhold gjør inntrykk og setter spor, minner. Man kan både savne og minnes uten at det betyr at man "ikke er over noen". Det må man bare akseptere. Gamle bilder er over alt. Skal man slette/brenne alle fysiske minner fra tidligere forhold? Man skal selvfølgelig ta hensyn til ny partner, og forsøke å skåne litt for slikt, men snakk om det og bli enige hvordan dere håndterer det. Er du var på dette, så snakk med ham om det. Han kan ta hensyn og gjøre små tiltak for å gjøre det enklere for deg å bli trygg. Du må også ta en titt på deg selv og ikke kreve det urimelige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå