Gå til innhold

Gave barnebursdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kjøper man til ei barnehage venninne som fyller 5 år? Pris ca 100 kr

Anonymkode: 3cc1e...23c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lego, tegnesaker, slim og sprettballer...

• Liker 1
Skrevet

Her går det i kosedyr (de har vel nok heh), perler og perlebrett, hobbysett (f,eks lag smykker), såpebobleting, hårpynt, tegnebøker, tusjer, glitterlim, klistremerker, bøker, 

Er nettopp blitt enige om at 50 kr er nok, på møte i barnehagen. Har feiret bursdag på avdelingen i et år, og prisen på gavene har nok variert en del. 

Anonymkode: 37e7c...985

Skrevet

Gi en 100 lapp :)

Skrevet

Smågodt for 100 kr. Gjerne mest mulig gøyale og syntetiske farger. Da blir sikker foreldra blide :fnise: 

Anonymkode: 190c0...2f7

• Liker 1
Skrevet

Tegne/hobbysaker, lego, kosedyr, pennal og skrivesaker, perler (både til perlebrett eller til å lage smykker av), ting å pynte seg med (hårpynt, smykker, armbånd), puslespill, samle/overraskelsesfigurer, plusplus, spill, dill fra billigbutikker som søstrene grene eller tgr.

Handler gjerne inn en del ting på salg som jeg har liggende hjemme, som ungene kan velge mellom. 

Prøver å unngå ting som slim, sprettballer, snop, neglelakk og sminke/ting som smøres på huden, siden dette gjerne er ting som en del foreldre ikke er så begeistret for, eller noen barn ikke tåler. Jeg har for eksempel hatt nok «uhell» med slim som ender opp steder det ikke skal være, til at det er en no-go hjemme hos oss, og mine barn er betydelig eldre enn fem år. 

Anonymkode: b4f55...35b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...